Bij Mobihub | Schiphol Noord kunt u veilig en voordelig parkeren nabij Schiphol. Het parkeerterrein is gemakkelijk te bereiken via de A9 en ligt ten noorden van het vliegveld. Om te Shuttle parkeren bij Schiphol met Mobihub | Schiphol Noord zet u de auto op het terrein en wordt u vervolgens met een shuttlebus naar Schiphol gebracht. Rijdt de shuttle niet meer? Dan kunt u van een taxi gebruik maken. De kosten hiervan zijn bij de boeking inbegrepen.
Mobihub | Schiphol Noord is 24/7 geopend en wordt afgesloten door middel van slagbomen. Er is kentekenherkenning en camerabewaking aanwezig. Ook kunt u uw sleutels bij u houden op reis en zijn er plekken voor mindervaliden beschikbaar. Ten slotte is er een maximale doorrijhoogte van 2,10 meter. Als u een alternatief voor deze parkeerplaats zoekt kunt u terecht bij Mobihub Schiphol | Oost of Mobihub Schiphol | West.
Bovenstaande prijs is gebaseerd op maximaal 2 personen. Als u met meer dan 2 personen reist, kan de prijs wijzigen. Bekijk voor de actuele prijs de reserveringspagina.
Adres
Sloterweg 299,
1171VB,
Amsterdam
Ja | |
Ja | |
2,10 |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.4!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 8.9 |
Prijs/kwaliteit | 8.5 |
Klantenservice | 7.7 |
Totaal | 8.4 |
Goed bereikbare parkeerplaats voor goede prijs dicht bij Schiphol. Echter ik had een vraag vooraf maar telefonisch, via app of sms waren ze niet bereikbaar. Maar alles ging gelukkig goed en was goed geregeld. Let wel op dat vervoer naar Schiphol slechts iedere 30 minuten is dus hou daar rekening mee met het plannen van de reis.
Parkeren bij Ramada hotel, inrijden verliep probleemloos. Aanmelden dat je er bent zou in de app moeten kunnen, maar we kregen keer op keer een foutmelding. Wat niet duidelijk was dat je dan bij de receptie moest aangeven dat je er was om “aangemeld” te worden voor de bus. De chauffeur liet ons in eerste instantie niet instappen. Ronduit slecht: het telefoonnummer dat in de app staat voor de klantenservice van de vervoerder is een oud nummer van een bedrijf dat geen zaken (meer) doet voor Mobihub. De receptie van het hotel heeft ons uiteindelijk geholpen zodat we met de bus naar Schiphol centrum konden. Terugreis was minder ingewikkeld; gewoon instappen in de Ramada-bus, die zet je weer af voor het hotel naast de parkeerplaats.
super fijne parkeer vriendelijke bus chaufeur
Initieel leek het allemaal prima te lopen. Bij aankomst echter onduidelijkheid in de app over hoe binnen te raken. Toen we aankwamen en belden naar het telefoonnummer, waarover ons vroeger beloofd werd dat dit de slagboom vanop afstand kon openen, kregen we te horen dat dit voor deze specifieke parking niet ging. Vreemd, maar OK. Hierna kregen we te horen aan de hotelreceptie dat de shuttle-chauffeur een uur pauze had, net als wij de shuttle nodig hadden. Het hotel treft echter geen schuld, zij hadden de uurregeling gewijzigd en aan Mobian/MOBIHUB gecommuniceerd. De receptionist was ook professioneel en vriendelijk. Die wijziging was echter nooit tot bij ons geraakt via Mobian. Uit noodzaak hebben wij dan maar een taxi genomen, en liet ik weten dat Mobian voor deze rit zou moeten opdraaien door hun miscommunicatie. Nadat ze hier uiteindelijk mee akkoord gingen, beloofden ze dit binnen de 4 à 5 werkdagen te doen. Toen ik na 3 weken nog niks had zien binnenkomen, contacteerde ik hen hierover. Mobian had zonder te vragen mijn credit card, gebruikt bij reservatie 6 maanden geleden, gedebiteerd voor het bedrag. Deze kaart was echter ondertussen al even vernietigd. Het geld zweefde dus ergens in mijn bankwezen, maar ik kon het zelf niet zien in de app of in het internetbankieren. Ik heb hierop zowel contact moeten hebben met mijn bank en meermaals met Worldline om dit uit te klaren. Uiteindelijk is dit weken later pas binnengekomen. U ziet het al, enorm veel gedoe, dat perfect vermeden had kunnen worden, als Mobian wat meer professionaliteit aan de dag stelde. Voor de duidelijkheid, de medewerkers waren vriendelijk, maar end of the day bleef ik toch met heel veel gedoe en frustratie zitten. Ik kies volgende keer voor een andere aanbieder.