Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Leonardus.M.A.M. de Ruyter
18-03-2023
Wij zijn erg blij dat we ParkCare hebben gevonden toen wij zochten naar een Hotel met parkeermogelijkheden voor langere tijd. Die is erg moeilijk te vinden met een redelijke prijs. Maar bij ParkCare is ons dat wel gelukt en dat is fantastisch geweest. Bij het NH Hotel, waar men ook erg vriendelijk was en wij bij afhalen van de auto wederom geen problemen hebben gehad. Dus ParkCare, ga zo door en ons zullen jullie vast weer tegenkomen als wij willen reizen.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Alexander Muller
04-02-2023
Prima oplossing om erg vroeg vertrekken van huis te voorkomen, met een onverwacht goed ontbijt in het NH-hotel dichtbij Schiphol. Wel verwarrende informatie over vertrektijden. Gaan die nu over de vlucht of het hotel. Dat moet beter. Verder niets dan lof.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
5 |
Totaal |
7.5 |
Joanna Verdam
01-10-2022
Bij het boeken was niet duidelijk dat je niet je vluchtgegevens maar incheck datum in het hotel aanhoudt, daardoor ging onze boeking niet goed.(Bij de boeking wordt om je vlucht tijdstip/tijd gevraagd). Klantenservice van parkcare kon mij niet verder helpen. NH hotel lijkt de samenwerking met Parkcare ook niet geheel duidelijk te hebben. Na meerdere telefoontjes en n wat lange incheck is het goedgekomen.
Ondanks dat het personeel haar best doet, zou ik niet nogmaals kiezen voor nh hotel. Geen sfeer, harde bedden. We vertrokken vroeg in de nacht en kregen daarom een ontbijtbox. Helaas met taai wit brood en 1dun plakje kaas , een voorverpakte krentenbol en n stuk overrijp fruit
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
5 |
Klantenservice |
5 |
Totaal |
5.8 |
ROBERT Honings
26-09-2022
Goede service en goede prijs, zeer mooi hotel !
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
8.3 |
Marc Schreurs
20-09-2022
Parkcare is nog in een beginnende fase met opstartproblemen. Dit komt hoofdzakelaak door foute software. Hierin staan niet de juiste vragen. Bij park-sleep-fly wil je aangeven wanneer je wil inchecken, transfer naar schiphol en aankomst schiphol. Bij het hotel waar wij geboekt hadden waren wij en meerdere personen verkeerd ingeboekt op een foute datum door Parkcare. Het hotel heeft uiteindelijk een oplossing geboden gelukkig. Hopelijk dat er Parkcare verbeterd!
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
5 |
Marc Frederiks
19-09-2022
vriendelijk geholpen aan de balie bij het NH Hotel?
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
David Dermaux
21-07-2022
Prima verlopen. Een aanrader
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Rudi Meylemans
21-07-2022
Alles was precies volgens plan verlopen, correcte behandeling en nette kamers.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
8.3 |
Stijn Brader
01-06-2022
Ik had alleen een parkeerplaats gereserveerd en geen hotelkamer. Dit zorgde voor de nodige verwarring en extra telefoontjes. Daarnaast zat mijn hele auto onder de vogelstront en zat de shuttlebus afgeladen vol.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
6.7 |
Richard Doppert
19-05-2022
goedemiddag , ben terug van Vakantie ;
Mijn reservering voor een overnachting van zondag op maandag is helemaal misgelopen , door waarschijnlijk
onduidelijkheden bij het invullen op jullie site.
Er werd van mij gevraagd de dag en tijd van vertrek , ik heb aangegeven dat ik maandag om 9.15 op Schiphol moest zijn. Dan ga ik vanuit dat het normaal is dat ik een overnachting van zondag op maandag heb.
Dus toen ik zondagavond naar het NH Hotel belde stond ik daar niet geboekt maar pas voor het volgende dag , met het gevolg dat ik maandagmorgen heel vroeg vanuit Belgisch Limburg erheen moest rijden.
Het kwalijke van alles vind ik, dat jullie op zondag telefonisch niet bereikbaar zijn, dat vonden de medewerkers van het hotel ook , en ze vertelden mij dat het niet de eerste keer was dat dit voorgekomen is
van mensen die bij jullie gereserveerd hebben.
waarschijnlijk moeten jullie wat meer duidelijkheid verschaffen aan jullie site met het invullen van vertrek
datums.
met vriendelijke groet, Richard .
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
6.7 |
Els Lussenburg
16-05-2022
Voor de derde keer hier gebruik gemaakt van Park/sleep/fly.
Prima hotel, ruime en schone kamers, vriendelijk personeel.
Parkeerplekken wat aan de krappe kant.
Volgende vakantie boeken we hier weer een parkeerarrangement.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Fred
12-09-2021
Mooie garage!
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
7.5 |
Maïssae Annema
12-09-2021
Top parkeren. Ruime parkeerplekken en zeer goede service.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Kamran van Swaaij
12-08-2021
Zeker goed parkeren hier hoor.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Ton
26-08-2021
Ruime parking.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Gebruik 2 vingers om te scrollen