Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
ronald stoker
25-09-2023
Prima heen en terug
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
7.5 |
Jennifer Wezer
16-09-2023
Goede plek voor de auto. Voor de prijs. Wel jammer dat er niet wordt aangegeven welke bus je moet nemen voor heen en/of terug van/naar Schiphol. Verder is het goed bereikbaar.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
7.5 |
Gerben de Jong
12-09-2023
Prima parkeerplek.Goede uitleg.Duidelijk in de communicatie.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
9.2 |
Rianne Verheijen
12-09-2023
Het was even zoeken waar de parkeerplaats was. Auto stond prima op de parkeerplaats en de bus vlakbij om naar Schiphol te gaan. Slagboom kon met het telefoonnummer ook goed open. Prijs zeer goed, zeker als je 3 weken weg bent. Vergeet niet te vragen welk bus nummer je voor de terugweg moet hebben, om weer bij je auto te komen.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Caroline Pikaar
12-09-2023
Prima.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
9.2 |
Katinka Kloess
11-09-2023
I had to trouble finding the dedicated parking area, the bus shuttle worked perfectly as well. Only upon my return the reservation - which i made until the arrival time of the plane as instructed in the reservation process - expired at that time and could not find any information as to how long i would have time to get to the parking area and leave. I tried to call and I also messaged on what's app but nobody picked up and the response time was very slow. I would recommend to add this information to the confirmation as otherwise everything went very well.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
5 |
Totaal |
8.3 |
Cornelia de Leeuw
11-09-2023
Corry
Alles is goed gegaan
De opstap bus vlakbij maar het toegangs bord mocht wel wat duidelijker zichtbaar zijn als het donker is is het wat klein.Verder alles prima.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
5 |
Totaal |
8.3 |
Marlon Munbtslag
04-09-2023
Goede service, alles duidelijk aangegeven. Bus 180 heen en 181 terug is ideaal. Doe ik volgende keer weer.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Aaron Hoogenboom
30-08-2023
Was puur gezeik. Qr codes voor de shuttlebussen stonden niet in de app voor de heenweg en voor de terugweg waren ze vlak voor vertrek verdwenen. Klantenservice schiet niet op. Je krijgt continu een bot en voor je een reactie van een medewerker krijgt ben je een uur verder. Via de telefoon kunnen ze ook niks en verwijzen ze je door naar de bot.
Afstand tot vliegveld |
2.5 |
Prijs/kwaliteit |
2.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
2.5 |
P.A. Bergmann
30-08-2023
Prima service! Duidelijke instructies en afspraken.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
David van Schaijk
28-08-2023
De heenreis 30 min voor aanvang gebeld voor de Taxi. Wij waren op tijd en de Taxi was er niet.
Daarna nog 2x moeten bellen voordat de Taxi er was.
Onze terug vlucht was vertraagd. Toen we aankwamen op Schiphol en de bus wilde pakken waren de vouchers voor de bus weg uit de app. 2x met de Klantenservice moeten bellen. De vouchers waren nog niet terug gezet. Weer gebeld en we moesten maar tegen de buschauffeur zeggen dat we vertraging hadden zei de medewerker. Dit werkt natuurlijk niet. En geeft geen professionele indruk. De volgende keer maar voor een andere parkeerplek kiezen als het zo gaat!!
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
5 |
Jacqueline Smeenk
28-08-2023
Heen naar het vliegveld was maar 10 minuten, terug echter een half uur. Ik had de mobihub app gedownload en was in 1 keer de reserveringen van de buskaarten “kwijt”. Na een halve dag appen met MOBIAN, werd mij duidelijk dat hun fout mijn probleem was. Ik moest maar proberen om met de voucher de bus te nemen en mocht dat niet lukken moest ik buskaartjes kopen en deze later declareren. Ik weet niet hoor, maar hoe moeilijk moet het zijn om of de buskaarten terug te zetten of anders nieuwe buskaarten aan te maken. Het bewijs was er dat het niet mijn fout was!!! Eerste en laatste keer mobihub gebruikt. App gelijk verwijderd. Het kostte mij teveel tijd en ergernis.
Afstand tot vliegveld |
5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
5 |
Pouyan Savoli
22-08-2023
Prijs/kwaliteit + Afstand tot vliegveld waren idd okay.
App en klantenservice was een ramp.
Activatie via app was heel moeilijk ( zelfs voor een app programmeur zoals mij ) en heel traag. Ik kan aboluut niet voorstellen dat een gemiddelde gebruiker met hun app en activaties zonder moeite en hulp overweg kan. Op vertrekdag door vertraging in app response heb ik per ongeluk een bus kaartje voor mijn terugkomst geactiveerd. Ik heb vervolgens twee uur aan whatsapp doorgebacht om bijna te smeken om dit bus kaartje weer te laten activeren. De communicatie was heel erg traag, bot en kortaf "nee dat kan niet". Uiteindelijk werd na mijn herhaaldelijke berichten gezegd dat mijn verzoek doorgezet werd en later kreeg ik helemaal niets meer te horen.
Op de dag van terugkomst had onze vlucht een vertraging van 2 uur. Al onze buskaartjes naar parkeerplaats waren verwijderd uit de app omdat oorspronkelijke tijd verstreken was. Ik heb toen anderhalf uur weer in whatsapp doorgebracht en ook weer bijna moeten smeken om ze te laten activeren. Ik heb vluchtnummer en screenshots alles gedeeld, en desondanks werd mijn verzoek weer geweigerd. We hebben toen zelf onze buskaartje terug naar parkeerplaats moeten betalen.
Omdat ik had gezegd dat ik alles in review ga zetten, kwamen ze een dag later met het aanbod om de vervoerkosten alsnog te vergoeden. Ik zei dat dit gewoon te laat was en het hulp gewoon niet op tijd aangeboden werd toen ik het nodig had (heel erg vermoeid bij terugkomst van een lange vlucht met vertraging). De vergoeding van vervoerkosten zullen 4,5 uur frustratie aan whatsapp niet goedmaken. Ik steek liever tijd om toekomstige klanten te waarschuwen hierover dan het aanbod te accepteren.
Conclusie: enkel als men klantenservice niet belangrijk vind en een heel goede technische kennis heeft met apps kan ik deze parkeerplaats aanraden en anders zou ik liever iets meer betalen voor eentje met een fatsoenlijke klantenservice.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
5 |
Alireza Ahadi
21-08-2023
Ik had een probleem met de QR-code voor het buskaartje. De eerste keer werkte het niet goed en de tweede keer werd het heel snel geannuleerd.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
9.2 |
John van Zundert
19-08-2023
zeer tevreden
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
7.5 |
Gebruik 2 vingers om te scrollen