Als u voordelig wilt parkeren bij Schiphol Airport, dan kunt u gebruik maken van Mobihub | Schiphol-Rijk. Het parkeerterrein is eenvoudig te bereiken vanaf de A4 en de N201. U parkeert hier de auto op het parkeerterrein om te gaan Shuttle parkeren bij Schiphol. Vervolgens gaat u met het openbaar vervoer naar de luchthaven. Dit duurt ongeveer 9 minuten. Voor de exacte tijd van de bussen kunt u kijken op 9292.nl. Wanneer de bus niet rijdt, regelt Mobihub | Schiphol-Rijk een taxi voor uw transfer. De kosten hiervan zitten bij de prijs inbegrepen. De terugreis naar het parkeerterrein werkt precies hetzelfde als de heenreis.
De parkeerplaats zelf is 24/7 geopend. Het terrein is compleet verhard en goed verlicht. Ook is Mobihub | Schiphol-Rijk afgesloten en voorzien van bewakingscamera’s. Er geldt een maximale doorrijhoogte van 2,60 meter. Als laatste zijn er mindervalidenplekken beschikbaar en u kunt uw autosleutel met u meenemen op reis.
Adres
Tupolevlaan 1,
1119 PA,
Schiphol
Ja | |
2,60 |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.4!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 8.1 |
Prijs/kwaliteit | 8.8 |
Klantenservice | 8.3 |
Totaal | 8.4 |
alles is prima verlopen, zoals vermeld op de website.
Snel geregeld. Duidelijk. Pro. Wij zullen dat vaker doen
Wat een prutparkeren. App werkte niet of half, QR code opvragen gaf steeds een fout, in de bus viel niet in te checken, parkeren op veel te kleine parkeerplekken, alarmnummer Mobian wordt niet opgenomen, klantenservice alleen via Whatsapp na het nodige wachten te bereiken. Dit doen we nooit meer!
na problemen met de app waardoor de tickets en de bediening van de slagboom niet zichtbaar waren en waarvoor geen verklaring kon worden gevonden werd mij een compensatie aangeboden. dit getuigt van de goodwill van het bedrijf om zijn klanten correct te behandelen.