Beoordelingen voor Mobihub | Schiphol-Rijk

bij Schiphol -
8.4 Erg goed, beoordeeld door 108 klanten
Mobihub | Schiphol-Rijk foto 1
Gemiddelde beoordeling 8.4 Bekijk alle beoordelingen

Score per categorie

Afstand tot vliegveld 8.1
Prijs/kwaliteit 8.8
8.3 Klantenservice
« Terug naar Mobihub | Schiphol-Rijk

Mijn parkeerplaats

- (Wijzig datum)

Pascale nl 8.3 Geparkeerd van 07/07/2024 tot 23/07/2024

alles is prima verlopen, zoals vermeld op de website.

Kathrin de 8.3 Geparkeerd van 10/07/2024 tot 19/07/2024

Gute App, prima Lage

Marie de 4.2 Geparkeerd van 11/07/2024 tot 14/07/2024

Man muss wirklich zwingend 30 Minuten vor Ankunft anrufen, sonst kommt das Taxi nicht rechtzeitig um einen zum Flughafen zu bringen. Auf dem Rückweg gab es leider KEIN Taxi, obwohl ich ja eine Reservierung hatte. Telefonisch war der Parkplatzanbieter während der ganzen Zeit GAR NICHT zu erreichen. Alles in allem würde ich da auf keinen Fall wieder buchen.

Andre de 10 Geparkeerd van 30/06/2024 tot 06/07/2024

Ich hatte mein Auto, eine Woche dort geparkt. Es hat alles reibungslos geklappt. Wirklich top. AD

Ansgar de 7.5 Geparkeerd van 23/06/2024 tot 06/07/2024

Etwas zu kleines Hinweisschild um den Parkplatz zu finden, man übersieht es leicht! Ansonsten hat alles gut geklappt! Die Shuttlebusse sind sehr confortabel und die Haltestellen werden angezeigt, daher gute Orientierung möglich!

Elena nl 6.7 Geparkeerd van 12/06/2024 tot 01/07/2024

Snel geregeld. Duidelijk. Pro. Wij zullen dat vaker doen

Ernst Peter nl 2.5 Geparkeerd van 07/06/2024 tot 26/06/2024

Wat een prutparkeren. App werkte niet of half, QR code opvragen gaf steeds een fout, in de bus viel niet in te checken, parkeren op veel te kleine parkeerplekken, alarmnummer Mobian wordt niet opgenomen, klantenservice alleen via Whatsapp na het nodige wachten te bereiken. Dit doen we nooit meer!

Bart. nl 7.5 Geparkeerd van 04/06/2024 tot 25/06/2024

na problemen met de app waardoor de tickets en de bediening van de slagboom niet zichtbaar waren en waarvoor geen verklaring kon worden gevonden werd mij een compensatie aangeboden. dit getuigt van de goodwill van het bedrijf om zijn klanten correct te behandelen.

Jennifer nl 5.8 Geparkeerd van 07/06/2024 tot 10/06/2024

Bustickets niet te activeren en terug moeilijk te scannen waardoor problemen met buschauffeur

Karl de 9.2 Geparkeerd van 24/05/2024 tot 08/06/2024

Parkplatz ok, kein Hinweis, das Busticket erst im Bus zu öffnen. Konnte im Bus nicht nicht mehr werden. Rückflug war 1 h früher, Busticket konnte wieder nicht aktiviert werden. Beides mal ohne Ticket gefahren. Sehr umständlich und peinlich als Nicht Niederländer ohne Ticket fahren

  • ...

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo Visa Logo MasterCard Logo PayPal Logo Sofort Logo Mistercash

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe