Veilig en betrouwbaar shuttle parkeren vlakbij Schiphol is mogelijk bij Xclusive Parking Schiphol. De shuttle brengt u gratis naar de vertrekhal, en haalt u ook weer op bij aankomst. Deze parking is gelegen op ongeveer 12 minuten rijden ten zuiden van Schiphol en is te gemakkelijk te bereiken via de A4 en de N196. De garage is 24/7 geopend.
Bij Xclusive Parking weet u zeker dat u veilig parkeert op Schiphol. Er wordt gebruik gemaakt van camerabeveiliging. Het terrein is afgesloten, verlicht. U hoeft uw autosleutels niet in te leveren en er is geen maximale doorrijhoogte. Op de parking is altijd een bewaker ter plaatse en zijn er toiletten aanwezig. Ook biedt Xclusive Parking extra services aan, zoals een reinigingsservice, opladen van uw elektrische auto en bandenspanning nakijken. Deze extra services kunt u ter plaatse regelen. Mocht u liever direct naar de terminal willen, kies dan voor Xclusive Parking Valet.
Adres
Kruisweg 365,
1437CG,
Rozenburg
Bewaakt parkeren: | Ja |
Maximale doorrijhoogte: | Geen |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.4!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 8.7 |
Prijs/kwaliteit | 8.3 |
Klantenservice | 8.3 |
Totaal | 8.4 |
helaas begon onze vakantie niet relaxed omdat wij 0.45 minuten gewacht hebben op het busje voor vervoer naar Schiphol maar helaas is er niemand geweest om ons op te halen, na diverse keren bellen ( krijg je steeds het zelfde bandje te horen en niet persoonlijk iemand aan de lijn) hoop frustratie en uiteindelijk taxi gebeld omdat we anders onze vlucht zouden missen, we hebben het net gered en staan we in de rij van boarden warempel krijgen we een telefoontje van x parking.....beetje laat! ik heb 35 euro voor een taxi betaald terwijl ik dit geregeld had, dus teleurstellend . Ik hoop dat ik de taxi kosten vergoed krijg, groet Wim Visscher Staphorst 06 1940 28 16
Parking goed. Maar ik had doordat ik een aansluitende vlucht miste een extra dag parkeren met extra kosten die ik wil declareren bij de luchtvaartmaatschappij. Daarvoor heb ik een bonnetje nodig van deze extra kosten. Klantenservice geeft aan alleen maar tussenpersoon te zijn en stuurt me door naar de parkingbeheerder. Die vervolgens op geen enkele mail of formulier reageert.
Voor mij nooit geen parkcare meer. 35 minuten met een baby in de koude staan wachten. En toen we daar wat van vonden kregen we een grote mond van chauffeur waatna die dreigde ons te laten staan. Peters
Super