Bij Mobihub | Schiphol Noord kunt u veilig en voordelig parkeren nabij Schiphol. Het parkeerterrein is gemakkelijk te bereiken via de A9 en ligt ten noorden van het vliegveld. Om te Shuttle parkeren bij Schiphol met Mobihub | Schiphol Noord zet u de auto op het terrein en wordt u vervolgens met een shuttlebus naar Schiphol gebracht. Rijdt de shuttle niet meer? Dan kunt u van een taxi gebruik maken. De kosten hiervan zijn bij de boeking inbegrepen.
Mobihub | Schiphol Noord is 24/7 geopend en wordt afgesloten door middel van slagbomen. Er is kentekenherkenning en camerabewaking aanwezig. Ook kunt u uw sleutels bij u houden op reis en zijn er plekken voor mindervaliden beschikbaar. Ten slotte is er een maximale doorrijhoogte van 2,10 meter. Als u een alternatief voor deze parkeerplaats zoekt kunt u terecht bij Mobihub Schiphol | Oost of Mobihub Schiphol | West.
Bovenstaande prijs is gebaseerd op maximaal 2 personen. Als u met meer dan 2 personen reist, kan de prijs wijzigen. Bekijk voor de actuele prijs de reserveringspagina.
Adres
Sloterweg 299,
1171VB,
Amsterdam
Ja | |
Ja | |
2,10 |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.4!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 8.9 |
Prijs/kwaliteit | 8.5 |
Klantenservice | 7.7 |
Totaal | 8.4 |
Op 23-02-2025, melden ik me rond 8:15 uur bij de pendelbus van Ramanda, chauffeur had de volgende opmerking. Eerst ticket halen in het genoemde hotel. Daarna de opmerking, ik heb nu pauze, de volgende rit is om 9:30 uur. Heb hiervoor met uw organisatie gebeld ,maar ze konden niets voor me doen. Dat er eerst een ticket gehaald moest worden, en dat pendelbus een bepaalde periode niet reed, is mij tijdens de boeking op 21-11-2024, zowel mondeling als schriftelijk niet kenbaar gemaakt. Gevolg is dat ik een taxi heb moeten laten komen welke me € 34,25 heeft gekost.
Over het algemeen goed geregeld. Alleen bij verlaten van de parkeerplaats kon ik geen slagboom openen via de app. Er stond alleen : Open voetgangersdeur. Dat is niet wat er hoort te staan. Op de eerste dag stond er wel in de app : open slagboom en dat werkte prima. Maar met het klikken op Open Voetgangers opende ook de slagboom. Dus de tekst was verwarrend.
Dit was de vierde keer, dat ik hier geparkeerd heb. Voor de tweede keer problemen met de slagboom bij het uitrijden. Ik kan de app niet gebruiken en bel daarom het genoemde telefoonnummer. Daar werd niet opgenomen. Volgens afspraak mocht ik ook het noodnummer gebruiken, echter deze medewerkster liet mij na een serie verificatie vragen zo lang in de wacht staan, omdat zij ook niet wist hoe de slagboom te openen, dat ik het gesprek heb beëindigd. De receptie van het hotel heeft uiteindelijk de slagboom geopend. Ik zou een maand terug alvast voor de volgende reis in maart reserveren. Nu is de prijs voor drie weken parkeren van iets meer dan € 70 naar meer dan € 160 gegaan. Dat is nog eens inflatie. Ik zoek wel een ander adres en gevonden!
Het concept is goed : je zet je auto op een parking van een hotel en je kan een app downloaden om de slagboom te openen en de pendelbus van het hotel brengt je naar Schiphol . Maar dan de uitvoering : het ophalen van de ticket voor de bus ging fout in de app op de heenweg en een chagrijnige chauffeur die me toesnauwde dat ik een kaartje moest halen in het hotel. Gedaan en ik kon mee . Bij terugkomst kreeg ik een sms met instructies : de pendelbus zou iedere half uur komen tussen 8 en 23 . Ik landde om 16.40 en merkte dat ik opnieuw geen ticket voor de bus kon ophalen via de app. " Of bel dit nummer " staat eronder . Dat is fout want van een taxicentrale . Uiteindelijk een ander nummer gezocht en gebeld en na ongeveer 20 minuten ( met knalharde schelle pauze muziek ) zei de dame aan de telefoon me dat ik het maar moest regelen met de chauffeur van de bus . Maar die bus kwam niet , want tot 19.15 bleken ze achteraf pauze te hebben ,en omdat dat niet in de instructie sms stond heb ik buiten al wachtend staan bellen . Ook zonder resultaat ( dan kunnen we niets voor u doen ) en omdat ik geïrriteerd werd zei de dame : regel maar ander vervoer en u kunt de kosten wel declareren bij het bedrijf van de app ( een ander bedrijf ) . Daar had ik weinig vertrouwen in . Uiteindelijk kwam er een pendelbus om 19.45. totaal verkleumd ( het was mistig en 0 graden ) naar de auto gebracht , zonder dat er een ticket nodig was . Door de afstand tot vliegveld nog een 5 . Maar wat een geklungel zeg Ze moeten nog veel leren ,maar ik parkeer daar nooit meer .