Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Emiel Ketelaars
25-09-2023
Dit een super oplossing mocht je niet met de 🚆 trein kunnen.
Top 👍
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Astrid van Dijk
21-09-2023
Voor de eerste keer hier geboekt. Was wel spannend. Achteraf gezien is alles prima verlopen
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
8.3 |
Thijs Geerlings
16-09-2023
Was hardstikke goed. Alleen op de terugweg belde ik met de aanbieder en die kon mij niet vertellen welke shuttle ik nodig had.
Na het telefonisch contact kreeg ik gelukkig een sms dat ik het hyat hotel shuttle busje nodig had.
Toen was het helemaal duidelijk voor mij en goed geregeld!
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Michiel Koopmans
14-09-2023
Na een positieve bevestiging bij het boeken, bleek later dat we naar een andere parkeerplaats werden verwezen. Na 2 mail om een bevestiging uiteindelijke 2 dagen voordat de reis vertrok.
Het inrijden ging goed. ook de transfer naar Schiphol ging zonder problemen.
De tranfer terug naar de parkeerplaats hebben wij uiteindelijke meer dan 40 minuten moeten wachten, te samen met een grote groep overige reizigers. Het warer er zoveel dat ze niet eens in 1 bus gingen.
Bij het uitrijden bleek dat de omboeking door Mobius niet goed is verlopen (4 dagen tekort). Hierdoor was uitrijden niet mogelijk. Ik kon alleen uitrijden als ik 75 euro ging betalen in de email die ik zou ontvangen. Telefonisch was niemand bereikbaar. Uiteindelijke geen email ontvangen. In geval van nood toch maar een chauffeur gebeld via het telefoonnummer (in geval van nood). Hij heeft de slagboom op afstand geopend, zodat we konden uitrijden.
Na deze eerste en enige ervaring toch met de volgende reis maar een andere parkeeroptie gebruiken (iedere 5 minuten een bus).
Afstand tot vliegveld |
5 |
Prijs/kwaliteit |
5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
4.2 |
Jacqueline Heuren
12-09-2023
Op zich fijne parkeer plaats, maar je moest toch in het hotel Hyatt een strookje op halen, wat in de mail gezegt werd dat het niet nodig is. En uit rijden deed de app niet. Een vriendelijke chauffeur hielp ons hiermee. Verder prima parkeer plek
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
7.5 |
Luuk Brouwer
20-08-2023
Alleen bij het verlaten van de parkeerplaats ging de slagboom niet open.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
7.5 |
Hans van Steenbergen
20-08-2023
Top srevice
Afstand tot vliegveld |
5 |
Prijs/kwaliteit |
5 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
6.7 |
Leonie Buchner
12-08-2023
Super service, aan te raden! Makkelijk te boeken, goede info en appt werkt ook super, top!
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Dinant den Braver
11-08-2023
Werkt niet shuttle rijd niet s'nachts en dan krijg je de kosten van bus of taxi er op. Hefboom gaat niet open lukt ook niet om die open te doen. Dan moet naar hotel hyatt receptie om te vragen deze open te doen. Raad deze parkeer plaats af.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
7.5 |
Pierre Hondong
08-08-2023
was goed geregeld, netjes geholpen toen ik aankwam om de auto daar te parkeren en het even niet meer wist. Top ga zo door.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Marcel lob
04-08-2023
Problemen met uitrijden. Slagboom bleef dicht. Hotelpersoneel spreekt alleen Engels?? Wilde mij het volledige parkeertarief nogmaals laten betalen. Uiteindelijk met moeite de Engelssprekende manager mij de slagbomen geopend. 15 minuten extra openhoudt gekost.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
5 |
Jimmy Wartono
02-08-2023
Goede service, behulpzame klantenservice.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
8.3 |
Jaroslaw Wierzbicki
01-07-2023
Remote control function to open EXIT ban is inoperative at hub in Hoofdorp, Rijnlanderweg 800.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
7.5 |
Laurent Webers
01-07-2023
We hebben bijna een uur nodig gehad (incl diverse telefoontjes) om de parkeerplaats te kunnen verlaten. De slagboom ging, ook met jullie ondersteuning, niet open. Uiteindelijk bij Hyatt hotel een uitrij kaart gehaald. Meest vervelende dat we maar 2x contact kregen met jullie service nummer 0850271710, daarna werd 8x automatisch de verbinding verbroken. Jammer
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
5 |
Klantenservice |
5 |
Totaal |
5.8 |
Marion Sanders
27-06-2023
Ik had problemen om de slagboom open te krijgen via de app. Telefonisch kreeg ik een bandje wat dus niet opschoot. Toen via app, dat duurde lang en kreeg ik stress. Vervolgens heeft een taxi die achter mij stond de slagboom geopend.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
5.8 |
Gebruik 2 vingers om te scrollen