Beoordelingen Mobihub | Schiphol West
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Anton Post
19-03-2023
Slecht
Terug 2 dagen later na het boeken bericht dat ze wilden annuleren omdat hun de tijd niet past.
Willen ze mij voor de administratiekosten laten opdraaien van 15%.
Daar heb ik dus een stokje voorgestoken en kreeg mijn geld dus toch terug zonder de administratie kosten.
Maar toch wel even proberen hè en dat vind ik een slechte zaak.
Afstand tot vliegveld |
2.5 |
Prijs/kwaliteit |
2.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
2.5 |
Peter Jongman
06-03-2023
Prima parkeren en goedkoper dan andere aanbieders
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Daniel Kozlowski
04-03-2023
Sorry, or they gonna invest in licence plates detectors or they will have the same complains over and over. I was waiting by the gate 15min and talk via customer service with a lady whos realy did not know what is she's doing there. One parking, two gates, one issue. How difficult could it be?
Afstand tot vliegveld |
5 |
Prijs/kwaliteit |
5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
4.2 |
Henny Visser
25-02-2023
Een makkelijk te bereiken niet te grote parkeerplaats. De taxi naar Schiphol en het shuttlebusje terug waren stipt op tijd.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Philip Huising
14-02-2023
Het zou prettig zijn als er richting aanwijzers zouden worden geplaatst vanaf de parkeerplaats naar de halte ( stopplaats)van de shuttlebus. We konden deze halte moeilijk ontdekken. Verder zeer tevreden over de afstand tot Schiphol en de vriendelijke bejegening van de chauffeur
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
7.5 |
D Menke
28-12-2022
Was top geregeld
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Benno Mahadewsing
26-12-2022
Prima en droog wachten en toilet.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
9.2 |
Michael Pasieka
01-12-2022
Het begin van de ervaring was goed. Het brengen van de auto, parkeren en ophalen bij de bus was prima en op tijd. Helaas bij het terugrit de shuttle was 30min te laat, dan de mobile app werkte niet en ik moest de boeking bewijzen aan de schoffeur. Dat werk de slagboom niet als ik via de app moet klinken omdat er was en fout in de boeking en de app zelf. 15 aan het wachten voor de klantenservice van jullie te openen zonder geluk. Eindelijk heeft Hayatt medewerker de slagboom voor mij open gemaakt na 1 uur problemen. Geen aanrader
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
5 |
Mirjam Teunesen
25-11-2022
Prima service en handig om de slagboom met een app te openen. De bus stond op de heenweg al klaar dus konden we meteen instappen. Op de terugweg moesten we volgens de voucher bij bushalte C3 staan op Schiphol. Om kwart over en kwart voor zou de bus komen. Na 20 minuten nog steeds geen bus. Maar eens gebeld. Bleek dat we bij bushalte A moesten staan. Deze fout op de voucher was al diverse malen door de chauffeur doorgegeven maar wordt niks mee gedaan door Mobian. Als je dit weet is het een prima service die goed werkt. Zou de volgende keer weer een plekje voor de auto hier boeken.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
8.3 |
Kees de Boer
15-10-2022
Goeie morgen, Op 6 okt heb ik mijn reservering 892674 geannuleerd tot op heden
heb ik daar geen reactie op gehad.
Groeten, C de Boer.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
5.8 |
K Blauw
03-10-2022
goed bereikbaar en dicht bij Schiphol, goed vervoer met busje. Alleen dat we terugkwamen werkte de app voor de slagboom niet. De chauffeur van het busje heeft ons goed geholpen.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
9.2 |
Eline Kreuze
27-09-2022
Ideale parkeerplaats dichtbij het vliegveld met frequent rijdende schuttlebus. Echter staat aangegeven dat je bij halte C13 moet staan voor de shuttlebus terug naar de parkeerplaats maar dat is incorrect waardoor we 30 min. in de koud stonden te wachten op niks...
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
5 |
Totaal |
8.3 |
Serdal Aslan
19-09-2022
app werkt niet altijd en ze zijn telefonisch slecht bereikbaar. Hierdoor konden we 15 minuten voor de slagboom wachten....
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
5.8 |
peter houwer Houwer
26-06-2022
Klantenservice was niet bereikbaar ...ook de app werkte niet naar behoren voor in en uitrijden
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
5 |
Totaal |
8.3 |
Francien van den Heuvel - Boer Heuvel - Boer
05-06-2022
Zeer snel naar Schiphol gebracht en de terugreis ook weer snel opgehaald
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Gebruik 2 vingers om te scrollen