ParkingPoint Valet Schiphol biedt een uitstekende oplossing als u uw auto wilt laten parkeren bij Schiphol. U rijdt bij valet parking rechtstreeks naar het vliegveld van Amsterdam. Eenmaal daar legt u samen met de chauffeur de status van uw auto vast. Nadat u de sleutels overhandigt wordt uw auto voor u geparkeerd terwijl u de vertrekhal binnenloopt. Bij zowel de heen- als terugreis dient u 30 minuten van tevoren contact op te nemen met ParkingPoint Valet Schiphol, zo is het proces zo efficiënt mogelijk. Het grote voordeel van valet parking bij Schiphol Airport is dat u niet zelf op zoek hoeft naar een parkeerplek.
Tijdens uw afwezigheid staat uw auto op een goed afgesloten en verlicht terrein. Uw auto wordt 24/7 waargenomen door CCTV-camera’s en het aanwezige personeel. Tegen een kleine meerprijs zijn ook extra services zoals een wasbeurt en elektrisch laden mogelijk. Deze extra services regelt u ter plaatse. De parkeerplaats is 24/7 geopend en kent geen hoogterestricties. Liever uw auto zelf parkeren? Bekijk dan de shuttle service van ParkingPoint.
Adres
Vertrekpassage,
1118 CP,
Schiphol
Ja | |
Geen | |
Ja |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.7!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 9.2 |
Prijs/kwaliteit | 8.3 |
Klantenservice | 8.6 |
Totaal | 8.7 |
Op zich verloopt het parkeerproces okay. Afgesproken was binnen te parkeren, echter ik kreeg een smerige auto vol met vogelpoep en kleverig boomsap terug. Na contact met de klantenservice werd mijn voorstel om de autowaskosten (€16) te vergoeden afgewezen en werd ik afgescheept met een 10% kortingsbon voor een volgende keer, mits ik wel rechtstreeks bij Parkingpoint boek. Niet coulant! Overigens zijn ze alleen bereikbaar via mail, je krijgt nooit een echt persoon aan de lijn.
Het ophalen en brengen is dik in orde. Kon op de website niet de juiste tijd invoeren dat we terug kwamen en hierdoor moesten we iets langer wachten. Weet niet waarom niet naar de vluchtgegevens word gekeken dan is iedereen op de hoogte toch
Zeer nette medewerkers en ondanks dat ik was vergeten een half uur van tevoren, toch nog snel bij ons om de auto in ontvangst te nemen. Klantenservice goed bereikbaar.
Ging prima. Bij ophalen moesten we even buiten wachten