Helpdesk icoon
Goedkoop parkeren bij het vliegveld
Helpdesk icoon
Snel en gemakkelijk reserveren

Mobihub | Schiphol West

bij Schiphol

09/12/2022 - 16/12/2022 (Wijzig datum)

  • Geen hoogte restricties
alt.benefit1 Geopend van 06:00 - 23:00
Sleutels behouden Sleutels behouden
Shuttle Parking (6 min) Shuttle Parking (6 min) Inclusief vervoer
Buiten parkeren Buiten parkeren 5,63 / dag totaal 45,00
Geen boekingskosten
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 7.4 Beoordeeld door 21 klanten
  • Vanessa S Nederlandse vlag geschreven op 05 November 2022
    9.2
    Sehr nettes Personal hat uns sehr erfolgreich beim überbrücken von unserem Auto geholfen .
    Shuttle Parking
    13-11-2022 t/m 21-11-2022
  • Inka G Nederlandse vlag geschreven op 14 September 2022
    7.5
    Alles super
    Shuttle Parking
    18-10-2022 t/m 29-10-2022
  • Rüdiger K Nederlandse vlag geschreven op 16 September 2022
    7.5
    Alles Reibungslos geklappt....gerne wieder...
    Shuttle Parking
    10-10-2022 t/m 10-10-2022

Bij Mobihub | Schiphol West bent u aan het goede adres als u snel en voordelig wilt parkeren nabij de luchthaven van Schiphol. Via de A4 staat u binnen enkele minuten op de parkeerplek. U parkeert de auto op het parkeerterrein van het hotel Hyatt Place, welke afgesloten is met een slagboom. U krijgt in uw bevestigingsmail een code waarmee u de slagboom kan openen. De parkeerplaats is geopend van 6 uur 's ochtends, tot 23 uur 's avonds. Liever een parkeerplaats aan de noord- of zuidzijde van Schiphol? Kijk dan bij Mobihub Schiphol Noord of Mobihub Schiphol Zuid.

  • Geen hoogte restricties

Adres
Rijnlanderweg 800, 2132JG, Amsterdam

Bewaakt parkeren:Ja
Maximale doorrijhoogte:Geen

Shuttleservice vanaf Mobihub Schiphol West

Vanaf Mobihub | Schiphol West kan u eenvoudig vertrekken naar de luchthaven van Schiphol. Zodra u de auto geparkeerd heeft, kan u uw bagage uitladen. Vervolgens loopt u naar de lobby of receptie van het hotel. Zij zullen u ontvangen en zorgen dat u met de shuttleservice naar Schiphol wordt gebracht. Bij terugkomst kunt u contact opnemen met de aanbieder. Nadat u gebeld heeft, zorgt het hotel dat de shuttlebus voor u klaar staat bij de aankomsthal. Hiermee wordt u vervolgens teruggebracht naar de parkeerplaats van Mobihub | Schiphol West. Het terrein van deze aanbieder is goed beveiligd. Er is 24/7 iemand aanwezig die het terrein waarneemt. En de parking is voorzien van een slagboom. Uw autosleutel kunt u meenemen op reis. Heeft u vragen? Check dan onze veelgestelde vragen pagina.

Over Mobihub | Schiphol West

Mogelijkheden

  • Binnen parkeren
  • Autosleutels behouden
  • Toiletten aanwezig
  • Camerabewaking
  • Asfalt of bestrating

Parkeervormen

  • Shuttle Parking
  • Valet Parking
  • Park & Walk
  • Park, Sleep & Fly

Services

  • Geopend van 06:00 - 23:00
  • Vooraf reserveren
  • 6 min naar vertrekhal

Beoordelingen Mobihub | Schiphol West

Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.

Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.

Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een

7.4
Beoordeeld door 21 klanten
Afstand tot vliegveld 8.8
Prijs/kwaliteit 7.5
Klantenservice 6
Totaal 7.4
Michael Pasieka
01-12-2022
Het begin van de ervaring was goed. Het brengen van de auto, parkeren en ophalen bij de bus was prima en op tijd. Helaas bij het terugrit de shuttle was 30min te laat, dan de mobile app werkte niet en ik moest de boeking bewijzen aan de schoffeur. Dat werk de slagboom niet als ik via de app moet klinken omdat er was en fout in de boeking en de app zelf. 15 aan het wachten voor de klantenservice van jullie te openen zonder geluk. Eindelijk heeft Hayatt medewerker de slagboom voor mij open gemaakt na 1 uur problemen. Geen aanrader
Afstand tot vliegveld 7.5
Prijs/kwaliteit 5
Klantenservice 2.5
Totaal 5
Mirjam Teunesen
25-11-2022
Prima service en handig om de slagboom met een app te openen. De bus stond op de heenweg al klaar dus konden we meteen instappen. Op de terugweg moesten we volgens de voucher bij bushalte C3 staan op Schiphol. Om kwart over en kwart voor zou de bus komen. Na 20 minuten nog steeds geen bus. Maar eens gebeld. Bleek dat we bij bushalte A moesten staan. Deze fout op de voucher was al diverse malen door de chauffeur doorgegeven maar wordt niks mee gedaan door Mobian. Als je dit weet is het een prima service die goed werkt. Zou de volgende keer weer een plekje voor de auto hier boeken.
Afstand tot vliegveld 10
Prijs/kwaliteit 7.5
Klantenservice 7.5
Totaal 8.3
Kees de Boer
15-10-2022
Goeie morgen, Op 6 okt heb ik mijn reservering 892674 geannuleerd tot op heden heb ik daar geen reactie op gehad. Groeten, C de Boer.
Afstand tot vliegveld 7.5
Prijs/kwaliteit 7.5
Klantenservice 2.5
Totaal 5.8
K Blauw
03-10-2022
goed bereikbaar en dicht bij Schiphol, goed vervoer met busje. Alleen dat we terugkwamen werkte de app voor de slagboom niet. De chauffeur van het busje heeft ons goed geholpen.
Afstand tot vliegveld 10
Prijs/kwaliteit 7.5
Klantenservice 10
Totaal 9.2
Eline Kreuze
27-09-2022
Ideale parkeerplaats dichtbij het vliegveld met frequent rijdende schuttlebus. Echter staat aangegeven dat je bij halte C13 moet staan voor de shuttlebus terug naar de parkeerplaats maar dat is incorrect waardoor we 30 min. in de koud stonden te wachten op niks...
Afstand tot vliegveld 10
Prijs/kwaliteit 10
Klantenservice 5
Totaal 8.3
Serdal Aslan
19-09-2022
app werkt niet altijd en ze zijn telefonisch slecht bereikbaar. Hierdoor konden we 15 minuten voor de slagboom wachten....
Afstand tot vliegveld 7.5
Prijs/kwaliteit 7.5
Klantenservice 2.5
Totaal 5.8
peter houwer Houwer
26-06-2022
Klantenservice was niet bereikbaar ...ook de app werkte niet naar behoren voor in en uitrijden
Afstand tot vliegveld 10
Prijs/kwaliteit 10
Klantenservice 5
Totaal 8.3
Francien van den Heuvel - Boer Heuvel - Boer
05-06-2022
Zeer snel naar Schiphol gebracht en de terugreis ook weer snel opgehaald
Afstand tot vliegveld 10
Prijs/kwaliteit 10
Klantenservice 10
Totaal 10
Tonny Vreys
03-06-2022
Alles zeer goed verlopen
Afstand tot vliegveld 10
Prijs/kwaliteit 10
Klantenservice 10
Totaal 10
P.H. van Binsbergen van Binsbergen
02-06-2022
Alles verliep prima, alleen toen we terugkwamen bij het hotel waar de auto stond werkte de app niet meer omdat de reservering niet meer beschikbaar was. Ik denk dat Mobihub de reservering er uitgooit nadat de eindtijd is verstreken. (Wij waren helaas vertraagd). Mobihub moet dit aanpassen zodat de reservering pas verwijderd wordt nadat je de slagboom geopend heb voor uitrijden. Verder was de geprinte reservering erg verwarrend. 1 velletje A4 met alles erop moet volgens mij kunnen volstaan.
Afstand tot vliegveld 10
Prijs/kwaliteit 10
Klantenservice 10
Totaal 10
Fred Seuters
30-05-2022
tijdens het weer willen wegrijden bleek ik niet voldoende gegevens te hebben om de slagboom te kunnen openen. Had verwacht dat hier iets zou reageren op ons kenrekennummer. Geprobeerd te bellen naar het telefoonnummer op mijn voucher. Kreeg voicebericht dat u niet bereikbaar bent buiten kantooruren (ik was er zondag 15:00). Daarna geprobeerd via de whatsapp (naar telefoonnummer zoals aangeboden op de voucher). Duurde erg lang voordat reactie kwam (ik was inmiddels al thuis). Uiteindelijk maar naar de balie van het Hyat hotel gegaan. Daar herkende ze het probleem met Mobihub klanten. Ik kreeg een uitrijkaart en kan probleemloos vertrekken. Ik heb nog een reservering staan over twee weken op Schiphol zuid. Ben benieuwd hoe het daar toegaat. Anders is dit de laatste keer geweest dat wij van deze parkeergelegenheden gebruik maken. reserveringsnummer was MO962188628
Afstand tot vliegveld 7.5
Prijs/kwaliteit 5
Klantenservice 2.5
Totaal 5
Karima Pataki
30-05-2022
Absoluut geen 5 sterren! Maar dit staat al ingevuld en kan niet gewijzigd worden wanneer je een review wilt geven. Dat gezegd te hebben, hier mijn ervaring: Bij aankomst werkte mijn code niet. Er staat een telefoonnummer dat je kunt bellen, het duurde ontzettend lang voordat ik iemand aan de lijn kreeg, al die tijd voor een gesloten slagboom gestaan! Als je op tijd voor je vlucht moet zijn kan dit erg stressvol zijn. Toen ik eindelijk iemand te pakken had, kreeg ik een nieuwe code. Dit werkte opnieuw niet. Dus dan moet je opnieuw bellen, ik kreeg na vele pogingen niemand meer aan de lijn. Gelukkig kwam er een chauffeur die bevestigde dat dit een vreselijke organisatie is en dat het systeem niet goed werkt. Hij heeft een kaartje voor de slagboom gepakt, zodat ik naar binnen kon. Maar dan begint de teller bij het parkeren bij dit hotel. Hij heeft me begeleid om een uitrij-kaart te verkrijgen bij de receptie, maar dit is niet de bedoeling. Zou ik hier ooit weer gebruik van willen maken? Nee! Was ik netjes gebracht en weer opgehaald? Ja. Maar wanneer je reist wil je dat alles goed geregeld is, dan hoor je je niet druk te maken of je wel of niet kan parkeren en het heeft mij minimaal een extra 40 min gekost. Mocht je niet ruim op tijd zijn en van deze service gebruik maken, dan kan dat vervelende gevolgen voor je hebben.
Afstand tot vliegveld 7.5
Prijs/kwaliteit 5
Klantenservice 2.5
Totaal 5
Eddy de Gunst
26-05-2022
Bij aankomst was het eerst even onduidelijk hoe het allemaal werkte omdat wij niet op de hoogte waren dat we bij een hotel parkeerden. Daarna ging alles perfect. Snelle makkelijke service voor een goede prijs.
Afstand tot vliegveld 10
Prijs/kwaliteit 10
Klantenservice 7.5
Totaal 9.2
Rob Cornelis
21-05-2022
Wij zijn NIET tevreden! 1 - De instructies voor de Hyatt-shuttlebus vanaf Schiphol terug naar de parkeerplaats kloppen niet: de bus stopt namelijk NIET bij halte C13, maar bij het A-perron, waar we ook waren gebracht op de heenweg. Daardoor hebben we die bus gemist, moesten gaan vragen en een half uur wachten. En daardoor waren we later dan verwacht terug op de parkeerplaats en gaf de Mobian-app geen button meer om de uitgangsslagboom te openen. 2 - Die Mobian-app deugt trouwens ook niet: op de heenreis hadden wij GEEN BUTTON om de toegangsslagboom te openen. We moesten bellen om de poort geopend te krijgen! De volgende dag was die button er wèl, maar niet meer nodig dus! Ondanks mijn klacht hierover via de chat, stond diezelfde button er nog steeds bij terugkomst, maar toen hadden wij een button voor de UITGANGSSLAGBOOM nodig! Wederom een probleem dus, want de klantenservice bleek niets in de app gewijzigd te hebben. Erg jammer, want het concept is prima, maar de uitvoering was beneden peil. Hopelijk wordt dat snel verbeterd! Met vriendelijke groet, Rob Cornelis.
Afstand tot vliegveld 10
Prijs/kwaliteit 5
Klantenservice 2.5
Totaal 5.8
mehmet senlikoglu
11-05-2022
ze zeggen er niet bij dat je voir de shuttlebus 5 euro p.p nig moet bij betalen kom je dus uiteindelijk duurder uit. De slagboom is helemaal een drama.
Afstand tot vliegveld 10
Prijs/kwaliteit 5
Klantenservice 5
Totaal 6.7
Gebruik 2 vingers om te scrollen

De juiste parkeeraanbieder nog niet gevonden?

Verder zoeken

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo Visa Logo MasterCard Logo PayPal Logo Sofort Logo Mistercash

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe