Voortaan nog makkelijker contact via Chat en Whats-app
Bij ParkCare vinden we het belangrijk om onze site zo gemakkelijk en duidelijk mogelijk voor u te maken. Het kan echter weleens voorkomen dat er zich onduidelijkheden, vragen of opmerkingen voordoen. In dergelijke gevallen kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Het was al mogelijk om met ons contact op te nemen door te bellen of door een email te sturen, maar vanaf nu zijn er twee nieuwe mogelijkheden bijgekomen. U kunt ons nu namelijk ook bereiken via Whatsapp en via onze chatservice. Dit maakt het nog makkelijker om ons te bereiken.
Contact met ParkCare
Het is fijn wanneer u contact opneemt met ons dat u de mogelijkheid heeft om te kiezen hoe. Door de toevoeging van de Whatsapp en Chat functies kunt u eenvoudig contact opnemen via uw telefoon. Als u liever niet belt of vaak druk bent, is het een uitkomst om dit nu te kunnen doen via een van de chatkanalen. Wanneer u gebruik maakt van de Live Chat voert u uw gegevens in en krijgt u zo snel mogelijk reactie. Daarnaast kunt u ook gebruik maken van de traditionele kanalen van bellen en e-mail. Voor alle informatie over onze verschillende kanalen kunt u de contactpagina bezoeken. Wij helpen u graag met al uw vragen. Hiervoor kunt u ook kijken naar onze veelgestelde vragen, waar wij de meest belangrijke klantenvragen op een plek hebben verzameld.