Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Reserveren

#
Hoe werkt het online reserveren?

Heel eenvoudig! U selecteert het juiste vliegveld en vult uw vertrek- en aankomstdatum in. Vervolgens ziet u een lijst met alle beschikbare parkeeraanbieders. Deze kunt u met elkaar vergelijken. Wanneer u een parkeeraanbieder heeft gevonden, kunt u direct reserveren. U vult een aantal gegevens in en betaalt direct. Hierna ontvangt u een reserveringsbevestiging in uw mailbox.

#
Welke datum vul ik bij het reserveren in?

U vult de datum in waarop u gaat parkeren. Hoe de parkeeraanbieders de prijzen berekenen verschilt per aanbieder. Dus als u uw auto op 6 augustus om 23:00 wilt parkeren, betaalt u ook 6 augustus in als eerste dag van het parkeren.

#
De prijs wijzigt als ik de aankomst- en/of vertrektijd wijzig?

Het kan zijn dat de prijs verandert als u een andere aankomst- of vertrektijd invult. Dit verschilt per aanbieder. Sommige aanbieders baseren hun prijzen op hele dagen en andere aanbieders doen dit in dagdelen.

#
Welke tijd moet ik invullen bij het reserveren?

Bij de Shuttle service vult u de tijd in dat u verwacht aan te komen op het parkeerterrein. U kunt voor de afhandelingstijd van de parkeerplaats naar de luchthaven een half uur rekenen. Dan weet u zeker dat u goed zit. Bij terugkomst geeft u de tijd in dat u verwacht klaar te staan. Dit is meestal 1 uur na het landen. Bij de Valet service vult u de tijd in dat u verwacht aan te komen op het vliegveld. Voor de terugkomst vult u de tijd in dat u verwacht klaar te staan. Dit is wederom vaak 1 uur na de landing. Om deze wachttijd zoveel mogelijk te beperken, kunt u het beste direct bij zowel de Valet als de shuttle service na het landen contact opnemen met de parkeeraanbieder.

#
Is mijn reservering goed gegaan?

Nadat u heeft gereserveerd, wordt uw reservering opgeslagen in ons systeem. U krijgt hiervan een reserveringsbevestiging per mail. Wij zetten automatisch uw reservering door naar de parkeeraanbieder. Bij het reserveren raden wij aan om een gratis account aan te maken. Als u binnen 24 uur geen bevestigingsmail heeft ontvangen in uw mail- of spambox, dan kunt namelijk dan inloggen op ParkCare. In uw account ziet u alle gegevens staan. Als u niet kunt inloggen of geen account aangemaakt heeft, neem dan contact op. Het beste kunt u een e-mail sturen met uw gegevens. Gebeurt dit op de dag van het parkeren zelf? Neem dan eerst contact op met de parkeeraanbieder.

#
Kan ik reserveren als ik mijn vluchtgegevens (nog) niet weet?

Dat kan! Wij begrijpen dat u het liefst zo vroeg mogelijk wilt boeken om de beste prijs te krijgen. De tijden die u invult zijn slechts indicatief. Deze worden voornamelijk gevraagd om het personeel van de parkeeraanbieder goed te kunnen inplannen. Vaak worden de tijden van uw vlucht genoemd in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen. Als de vluchttijden nog onbekend zijn, kunt u ze later altijd nog toesturen per e-mail, per chat of telefonisch.

#
Hoe weet ik of er nog parkeerplaatsen beschikbaar zijn?

Als u het juiste vliegveld en de data heeft ingevuld, dan krijgt u automatisch de parkeeraanbieders te zien die nog beschikbaar zijn. Deze informatie is altijd up-to-date. U kunt er dus van op aan dat u alleen de parkeeraanbieders te zien krijgt die nog plek hebben.

#
Hoeveel tijd van tevoren moet ik reserveren?

Hoe eerder u reserveert, hoe beter. Wanneer u vroeg reserveert, heeft u veel meer keuze uit de (goedkope) parkeeraanbieders. De dure parkeerplaatsen blijven na verloop van tijd vaak over. Vooral in het hoogseizoen en de vakantieperiodes kunt u het beste er vroeg bij zijn. Tijdens deze drukke periodes zijn er vaak nauwelijks parkeerplekken over. Wij raden dan ook aan om minstens 1 week van tevoren te boeken. Wanneer u de parkeeraanbieders met elkaar gaat vergelijken, ziet u direct staan welke aanbieders nog beschikbaar zijn.

#
Kan ik meerdere auto’s tegelijk reserveren?

Tijdens het reserveren kunt u aankruisen voor hoeveel auto’s u parkeerplekken wilt reserveren. Als dit tussen het reserveren en het parkeren nog verandert, kunt u het beste een e-mail sturen met uw gegevens en uw gewenste verandering naar contact@parkcare.nl.

#
Kan ik mijn reservering wijzigen/annuleren?

Als u onvoorzien een wijziging wilt doorgeven, kunt u het beste een mail sturen naar contact@parkcare.nl met uw gegevens en de gewenste verandering. Ook kunt u gebruikmaken van het contactformulier op ParkCare. Als u bij nader inzien uw reservering wilt annuleren kunt u dit regelen via uw account op ParkCare. Op het reserveringsformulier staat de link naar de algemene voorwaarden voor de terugbetalingsregeling.

#
Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen?

Na de voltooiing van uw reservering ontvangt u binnen 24 uur een bevestigingsmail van uw reservering. Als u geen mail heeft ontvangen in uw mail- of spambox kunt u eerst proberen in te loggen op ParkCare als u een account heeft. Geen account of kunt u het niet vinden? Neem dan contact op met ParkCare. U kunt contact met ons opnemen per e-mail, chat of telefonisch. Wij zullen dit dan voor u oplossen.

#
Ik kom met een andere auto naar het parkeerterrein. Kan dit?

Het kan gebeuren dat u besluit om toch met een andere auto te parkeren. Als dit een dag van tevoren is, neem dan contact op met de parkeeraanbieder. Zij veranderen dan het kentekennummer. Als u het eerder weet, stuur dan een e-mail naar contact@parkcare.nl met uw gegevens en het kenteken van de auto waarmee u gaat parkeren.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe