Parkeren bij Schiphol is eenvoudig geregeld bij GreenParking Schiphol. Deze aanbieder is, naast P3, de grootste parkeerplek op Schiphol. U maakt gebruik van de shuttle parkeervorm. Met deze parkeervorm rijdt u naar parkeerterrein Z en gaat u vervolgens met een shuttlebus naar het vliegveld toe dat 24/7 beschikbaar is. Parkeerterrein Z bevindt zich op Middenweg 7 terwijl parkeerlocatie M zich op Middenweg 6 bevindt. Vanaf beide terreinen duurt de rit ongeveer 11 minuten. De parkeerplaatsen kunt u gemakkelijk bereiken via de A4 en de A9 ten zuiden van Schiphol. Shuttle parkeren bij Schiphol is vaak de goedkoopste parkeervorm.
GreenParking Schiphol vindt het belangrijk dat u zich op uw gemak voelt en in goede handen bent. U hoeft uw autosleutel niet achter te laten. Het parkeerterrein is ook toegankelijk voor mensen met een handicap. Het parkeerterrein wordt voortdurend bewaakt, is omheind en uitgerust met moderne camera's. U kunt er dus zeker van zijn dat uw voertuig in de beste handen is. Er is geen maximale doorrijhoogte voor auto.
Adres
Middenweg 6,
1432 DE,
Aalsmeer
Maximale doorrijhoogte: | Geen |
Bewaakt parkeren: | Ja |
Parkeerplaatsen: | 350+ |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.1!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 7.9 |
Prijs/kwaliteit | 8.2 |
Klantenservice | 8.1 |
Totaal | 8.1 |
Na vertraging met de vlucht en wachten op kinderwagen ( zoekgeraakt ) hebben we de bus gemist die ons zou terugbrengen naar het parkeerterrein. Andere auto geregeld die ons naar het parkeerterrein bracht was ik de barcode kwijt maar moet geen probleem zijn want met je telefoonnummer of reservering nummer moet de slagboom ook open gaan helaas ging dat ook niet gelukkig stond er ook een telefoonnummer bij de slagboom die je kon bellen na 20 min in de wacht te hebben gestaan nemen ze eindelijk op en gooien dan gelijk de horen er weer op ( daar sta je dan midden in de nacht ) hulptroepen ingeschakeld die ook voor ons gaan bellen na p/m 15 min had er iemand van de hulptroepen contact met de service lijn en via 2 telefoon verbindingen ging eindelijk de slagboom open. Dus voor mij NOOIT MEER. Op de heen weg stonden we ook al 20 min in de kou te wachten ( met een kind van 2 jaar ) tot de bus ons kwam ophalen bij een wit huisje die vol met spinnenwebben zat zag er niet echt fris en klantvriendelijk uit. Beoordeling Greenparking Schiphol locatie Z zeer slecht. M.v.g. Ferry M
veel mensen hadden problemen om binnen te geraken scanner werkte niet goed, ik geraakte ook niet binnen. Vriendelijk shuttle chauffeur zei code die halve weg op blad in te tikken die werkte, ondertussen 40 minuten verloren. Het rare is dat om terug weg te rijden de barcode wel onmiddellijk werd herkend door de scanner.
Communicatie over het waar ophalen slecht
Graag vermelden bij de inlogcode dat de ophaalplek bij terugkomst F is en niet C 13