Central Parking Valet Schiphol is een uitkomst als u uw auto wilt laten parkeren bij Schiphol. Zoals u in de naam van de parkeeraanbieder leest, maakt u gebruik van een Valet Parking. U rijdt rechtstreeks naar het vliegveld van Amsterdam. 25 minuten voor aankomst belt u met het bedrijf zodat een chauffeur voor u gereed kan staan, in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3. Samen legt u de status van uw auto vast waarna u gelijk de vertrekhal kan betreden terwijl uw auto professioneel voor u wordt geparkeerd. Ideaal aan valet parking bij Schiphol is dat u zo stressvrij mogelijk reist, aangezien u niet op het laatste moment nog op zoek hoeft naar een parkeerplek.
De chauffeur parkeert uw auto op een overdekt terrein. Deze is beveiligd met bewakingscamera’s en het aanwezige personeel. Het parkeerterrein van Central Parking Valet Schiphol is verhard en goed verlicht. Tegen een kleine meerprijs worden services zoals elektrisch laden, tanken en wasbeurten aangeboden. Deze extra services regelt u ter plaatse. Het bedrijf is 24/7 geopend. Liever een andere parkeervorm gebruiken? De shuttle service van Central Parking Schiphol is dan wellicht iets voor u.
Adres
Vertrekpassage,
1118 AP,
Schiphol
Bewaakt parkeren: | Ja |
Elektrische oplaadpunten: | Ja |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.3!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 8.7 |
Prijs/kwaliteit | 7.6 |
Klantenservice | 8.5 |
Totaal | 8.3 |
Prettige ervaring met de Chauffeurs die auto haalden en brachten. Vanuit mijn vakantie adres e-mail gestuurd i.v.m. de brand op Schiphol waar veel auto's zijn verbrand , maar kreeg geen antwoord. Bij aankomst was het telefoon nummer wat ik belde niet in gebruik en maakte ik me natuurlijk veel zorgen omdat de e-mail ook al niet was beantwoord. Via via toch nummer kunnen bereiken en eind goed al goed. Wel vertelde de chauffeur mij dat hij wel vaker had gehoord dat het telefoonnummer onbereikbaar was via Duitse en Belgische mobiele telefoons.
Wij hebben maandagnacht (dus GEEN files) in tegenstelling tot veel andere van uw klanten na aankomst netjes gewacht met bellen tot alle bagage in ontvangst was genomen en hebben vervolgens bijna 40 minuten buiten staan wachten totdat de auto arriveerde. De oorzaak was volgens uw chauffeur dat hij 4 andere auto’s moest verplaatsen om met onze auto te kunnen vertrekken. Intussen zat mijn vrouw in een rolstoel buiten te verkleumen omdat uw medewerker ter plaatse herhaaldelijk zei dat het nog 5 a 10 minuutjes zou duren waardoor wij dus niet naar binnen gingen. Kortom een zeer slechte ervaring. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar uw reactie.
great service, certainly will use them again
Fijne service, zeker met 2 kleine kindjes.