Stap 1: Klacht indienen
- Voor het indienen van een klacht kan u onderstaande website bezoeken en het formulier invullen: Formulier klacht parkeeraanbieder*.
Stap 2: Ontvangen van gegevens en klacht afhandelen
- Zodra we uw klacht hebben ontvangen gaan wij hier direct mee aan de slag. Als dit het geval is, dan ontvangt u van ons een bevestiging per mail. We zullen u hierna ook op de hoogte houden van uw klachtafhandeling.
- Er zal allereerst contact worden gezocht met de parkeeraanbieder, waarna wij met hen in gesprek gaan.
- De parkeeraanbieder heeft vervolgens 3 werkdagen de tijd om uit te zoeken waar de klacht ontstaan is en op ons te reageren.
- Het kan zijn dat wij contact met u opnemen om uw verhaal aan te horen en meer informatie te verkrijgen over uw klacht.
- Aan de hand van de ontvangen gegevens en informatie zullen wij u een oplossing bieden.
- Zodra wij contact met u hebben opgenomen en u akkoord gaat met de oplossing, zal de klacht volledig afgehandeld worden in ons systeem.