Ik heb een klacht over een parkeeraanbieder, waar kan ik deze achterlaten?

Stap 1: Klacht indienen

* Zorg er wel voor dat het formulier volledig ingevuld is, anders kunnen wij de klacht helaas niet in behandeling nemen. Ook kunnen wij uw klacht sneller oplossen als wij alle informatie direct van u ontvangen.

Stap 2: Ontvangen van gegevens en klacht afhandelen

  • Zodra we uw klacht hebben ontvangen gaan wij hier direct mee aan de slag. Als dit het geval is, dan ontvangt u van ons een bevestiging per mail. We zullen u hierna ook op de hoogte houden van uw klachtafhandeling.
  • Er zal allereerst contact worden gezocht met de parkeeraanbieder, waarna wij met hen in gesprek gaan.
  • De parkeeraanbieder heeft vervolgens 3 werkdagen de tijd om uit te zoeken waar de klacht ontstaan is en op ons te reageren.
  • Het kan zijn dat wij contact met u opnemen om uw verhaal aan te horen en meer informatie te verkrijgen over uw klacht.
  • Aan de hand van de ontvangen gegevens en informatie zullen wij u een oplossing bieden.
  • Zodra wij contact met u hebben opgenomen en u akkoord gaat met de oplossing, zal de klacht volledig afgehandeld worden in ons systeem.

Terug naar overzicht Alles in categorie Parkeren

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo Visa Logo MasterCard Logo PayPal Logo Sofort Logo Mistercash

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe