Mobihub | Schiphol Noord-Oost

bij Schiphol -

Mobihub | Schiphol Noord-Oost is een uitstekende optie voor parkeren bij Schiphol. Bij deze aanbieder parkeert u, en maakt u vervolgens gebruik van het openbaar vervoer. Het terrein is 24/7 geopend en is te bereiken vanaf de A4.

Na het parkeren van uw auto loopt u naar de bushalte Amsterdam, Anderlechtlaan. Deze halte vindt u op 7 minuten loopafstand. Vanaf hier kunt u verschillende buslijnen gebruiken. Voor de exacte bustijden kunt u gebruik maken van 9292. Wanneer u gebruik wilt maken van de parkeerservice buiten de bustijden, dan regelt de aanbieder een taxi. De kosten van de transfer zitten inbegrepen in de prijs. Ook op uw terugreis naar de auto kunt u gebruik maken van de busdienst, of een taxi wanneer de bus niet rijdt.

Het terrein is afgesloten met slagbomen en is volledig omheind en verhard. Daarnaast zijn er bewakingscamera’s en verlichting aanwezig. Er is geen maximale doorrijhoogte en u kunt uw autosleutel met u meenemen op reis.

Mogelijkheden
  • Binnen parkeren
  • Autosleutels behouden
  • Asfalt of bestrating
  • Beveiligd parkeren
  • Verlicht terrein
Services
  • 24 uur per dag geopend
  • Vooraf reserveren
  • 8km naar vertrekhal
Parkeervormen
  • Shuttle Parking
  • Valet Parking
  • Park & Walk
  • Park, Sleep & Fly
  • Op 3 minuten loopafstand op de Anderlechtlaan kunt u met de openbaar vervoer (Connexxion-bus lijn 397) naar Schiphol. Deze bussen rijden elke 10 minuten. In deze email vindt u de ticket voor de Connexxion-bus vanaf MobiHub Schiphol Noord-Oost. Activeer dit ticket in de MOBIAN app voordat u de bus wilt instappen. Scan de QR-code op MOBIAN app om toegang te krijgen voor de bus.
  • Alle extra kosten dienen ter plekke aan de aanbieder betaald te worden.



Adres
Oude Haagseweg 20, 1066 BW, Amsterdam

Bekijk op kaart

Mijn parkeerplaats

- (Wijzig datum)

Bewaakt parkerenBewaakt parkeren:Ja
Maximale doorrijhoogteMaximale doorrijhoogte:Geen

Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.1!

  • Afgesloten parkeerterrein
  • Geen hoogte restricties

Beoordelingen Mobihub | Schiphol Noord-Oost Bekijk alle beoordelingen

Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.

Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.

Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een

8.1
Beoordeeld door 194 klanten
Afstand tot vliegveld 8.1
Prijs/kwaliteit 8.5
Klantenservice 7.6
Totaal 8.1
Tosca nl 5 Geparkeerd van 20/09/2024 tot 12/10/2024

Heenreis verliep prima. Terugreis werkte de app niet. En dan kan je helemaal niks meer. Je kan niet opzoeken welke bus je moet nemen. De bus moesten we gewoon betalen. En het uitrijden ging niet, de slagboom bleef dicht want de app werkte niet... Ook vond ik de loopafstand van de parkeerplaats naar de bushalte te ver met zware koffers. Voor mij niet voor herhaling vatbaar dus. Goedkoop maar niet handig.

Gijs nl 5 Geparkeerd van 18/09/2024 tot 10/10/2024

Erg slechte ervaring, bij aankomst werkte de app niet, slagboom ging niet open, dus moeten bellen. In de bus kregen we tickets niet gedownload gelukkig mochten we wel mee, volgens chauffeur was dit wel vaker. Op terugweg precies hetzelfde, was laatste keer , werkt voor geen meter

Hans nl 7.5 Geparkeerd van 22/09/2024 tot 06/10/2024

Parkeerservice was prima. Misleidend dat er stond dat er een shuttleservice was van en naar luchthaven terwijl dit een openbaar vervoerbus was. verder ging de slagboom bij uitrijden niet open en moest er eerst gebeld worden met de helpdesk. Ook het verplicht downloaden en gebruik van een aparte Mobian - app was niet vermeld

Dirk nl 5 Geparkeerd van 27/09/2024 tot 04/10/2024

Een slagboom die 2x niet werkt op de Mobi-app; de afstand naar de bushalte ‘’s nachts in de stromende regen, de QR die niet werkt op de aangegeven busvervoerlijn, uiteindelijk über betalen..hier is zeg maar ruimte voor verbetering

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo Visa Logo MasterCard Logo PayPal Logo Sofort Logo Mistercash

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe