Mobihub | Schiphol Noord-Oost

bij Schiphol -

Mobihub | Schiphol Noord-Oost is een uitstekende optie voor parkeren bij Schiphol. Bij deze aanbieder parkeert u, en maakt u vervolgens gebruik van het openbaar vervoer. Het terrein is 24/7 geopend en is te bereiken vanaf de A4.

Na het parkeren van uw auto loopt u naar de bushalte Amsterdam, Anderlechtlaan. Deze halte vindt u op 7 minuten loopafstand. Vanaf hier kunt u verschillende buslijnen gebruiken. Voor de exacte bustijden kunt u gebruik maken van 9292. Wanneer u gebruik wilt maken van de parkeerservice buiten de bustijden, dan regelt de aanbieder een taxi. De kosten van de transfer zitten inbegrepen in de prijs. Ook op uw terugreis naar de auto kunt u gebruik maken van de busdienst, of een taxi wanneer de bus niet rijdt.

Het terrein is afgesloten met slagbomen en is volledig omheind en verhard. Daarnaast zijn er bewakingscamera’s en verlichting aanwezig. Er is geen maximale doorrijhoogte en u kunt uw autosleutel met u meenemen op reis.

Mogelijkheden
  • Binnen parkeren
  • Autosleutels behouden
  • Asfalt of bestrating
  • Beveiligd parkeren
  • Verlicht terrein
Services
  • 24 uur per dag geopend
  • Vooraf reserveren
  • 8km naar vertrekhal
Parkeervormen
  • Shuttle Parking
  • Valet Parking
  • Park & Walk
  • Park, Sleep & Fly
  • Op 3 minuten loopafstand op de Anderlechtlaan kunt u met de openbaar vervoer (Connexxion-bus lijn 397) naar Schiphol. Deze bussen rijden elke 10 minuten. In deze email vindt u de ticket voor de Connexxion-bus vanaf MobiHub Schiphol Noord-Oost. Activeer dit ticket in de MOBIAN app voordat u de bus wilt instappen. Scan de QR-code op MOBIAN app om toegang te krijgen voor de bus.
  • Alle extra kosten dienen ter plekke aan de aanbieder betaald te worden.



Adres
Oude Haagseweg 20, 1066 BW, Amsterdam

Bekijk op kaart

Mijn parkeerplaats

- (Wijzig datum)

Bewaakt parkerenBewaakt parkeren:Ja
Maximale doorrijhoogteMaximale doorrijhoogte:Geen

Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.0!

  • Afgesloten parkeerterrein
  • Geen hoogte restricties

Beoordelingen Mobihub | Schiphol Noord-Oost Bekijk alle beoordelingen

Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.

Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.

Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een

8.0
Beoordeeld door 196 klanten
Afstand tot vliegveld 8.0
Prijs/kwaliteit 8.4
Klantenservice 7.6
Totaal 8.0
Peter Koops nl 5 Geparkeerd van 05/10/2024 tot 18/10/2024

Ik moet zeggen dat ik een gemengd gevoel heb overgehouden van deze boeking. De heenreis (nachts)verliep nagenoeg vlekkeloos omdat we met een taxi naar Schiphol werden gereden. Terugweg verliep een stuk moeizamer. Ik kon de buskaartjes niet activeren (was een uur eerder dan gepland geland) omdat de reservering van buskaartjes pas om 16:00u kon volgens de app en de zéér trage communicatie daarna via WhatsApp (bellen met service kan niet meer volgens het bandje) . Eerste bericht van mij hierover was om 15:07u en om 15:40u was het nog steeds niet opgelost. En kregen toen aangeboden om zelf de buskaartjes voor te schieten. We hebben uiteindelijk de bus gevonden om 15:55u en gelukkig was de chauffeur erg behulpzaam en heeft ons ondanks dat de app nog steeds aangaf dat we pas vanaf 16:00u de tickets konden activeren laten instappen. En ondanks dat we onder die voorwaarde wél mochten instappen en meerijden, is zelfs dat activeren niet gelukt...... Stekker nog om 16:04u verdween zelfs de gehele boeking in de app en kon ik dus ook niets meer aan de chauffeur laten zien....... en betalen kon dus ook niet meer omdat de bus al aangereden was. Hij heeft ons er gelukkig niet uitgezet maar (Zonder te hoeven betalen) netjes bij onze halte afgezet. Omdat de boeking verdwenen was uit de app konden we dus ook niet de slagboom openen vanuit de app, maar moest ik bellen naar een (slagboom-) medewerkster die me gelukkig wel snel en vriendelijk te woord stond, maar.......... Die kon de poort niet openen op afstand........ Ik zag intussen al het parkeerbedrag staan van €350 op het display van de slagboom wat mijn vrouw (en mij) bijna een hartstilstand bezorgde..... Gelukkig (met behulp van de medewerkster) kon ik de receptie van het hotel bellen om de slagboom alsnog te openen..... Al met al (gezien bovenstaande) geen prettige ervaring dus...... Volgende boeking (bij deze of andere maatschappij) wordt zeker eentje met heen en terug shuttle vervoer naar Schiphol......

Trinida nl 5.8 Geparkeerd van 03/10/2024 tot 17/10/2024

Absoluut niet tevreden. De slagboom bij het parkeerterrein ging niet open met de app. Wij waren niet de enige, 2 voor ons kwamen ook niet binnen zonder hulp. Dankzij iemand van Mercury Hotel binnen gekomen en een parkeerkaart gekregen die zij bij terugkomst gescand hebben om opnieuw te openen. De alternatieve bushalte voor een andere lijn zoals aangegeven was niet direkt om e hoek maar een behoorlijk stuk lopen in het donker langs een fietspad met koffers, vooral als men niet goed ter been is of een klein kindje bij zich heeft, zoals iemand anders die hetzelfde overkwam. In de bus deed de app het ook niet, de buschauffeur heeft ons gelukkig evengoed meegenomen. Schiphol Plaza was gelukkig maar 2 haltes verder, goed afgezet. Terug hetzelfde probleem. Het was niet duidelijk of we opnieuw de alternatieve lijn moeten nemen of de oorspronkelijke. Waar de halte überhaupt was, was niet duidelijk aangegeven in de papieren, een kaartje rbij of overzicht was handig geweest. Halte uiteindelijk gevonden en voor dezelfde alternatieve lijn gekozen als 2 weken eerder heen. De app deed het opnieuw niet en de buschauffeur vroeg eerst welke aanbieder we hadden, zei vervolgens dat het de verkeerde lijn was. Het echtpaar wat na ons in wilde stappen hadden gelukkig hetzelfde en hij heeft ons evengoed meegenomen, aangekondigd waar de halte Anderlechtlaan was om uit te stappen. Gelukkig dit keer wel de halte dicht bij het parkeerterrein en op zichtafstand. Dankzij receptie Mercury Hotel kaart gescand en zonder betaling op kenteken door de slagboom gekomen. Veel onduidelijkheden en heen naar de bushalte ver lopen voor mensen slecht ter been en ook een vader met klein kindje die hetzelfde overkwam en waarmen pas achterkomt als men al geboekt en betaald heeft. Op de heenweg 1x gebeld en geen kontakt gekregen. Uiteindelijk alles gelukt maar hierdoor onnodige stress en ongemak. Blij dat het ons heen en terug niet als enige overkwam en het aan óns lag, die mening waren de anderen óók. Sorry, maar nooit meer op deze manier en 2 andere reizigers die hetzelfde overkwam op de terugreis waren dezelfde mening, nooit Mobihub meer helaas voor ons.

Tosca nl 5 Geparkeerd van 20/09/2024 tot 12/10/2024

Heenreis verliep prima. Terugreis werkte de app niet. En dan kan je helemaal niks meer. Je kan niet opzoeken welke bus je moet nemen. De bus moesten we gewoon betalen. En het uitrijden ging niet, de slagboom bleef dicht want de app werkte niet... Ook vond ik de loopafstand van de parkeerplaats naar de bushalte te ver met zware koffers. Voor mij niet voor herhaling vatbaar dus. Goedkoop maar niet handig.

Gijs nl 5 Geparkeerd van 18/09/2024 tot 10/10/2024

Erg slechte ervaring, bij aankomst werkte de app niet, slagboom ging niet open, dus moeten bellen. In de bus kregen we tickets niet gedownload gelukkig mochten we wel mee, volgens chauffeur was dit wel vaker. Op terugweg precies hetzelfde, was laatste keer , werkt voor geen meter

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo Visa Logo MasterCard Logo PayPal Logo Sofort Logo Mistercash

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe