Mobihub | Schiphol Noord-Oost is een uitstekende optie voor parkeren bij Schiphol. Bij deze aanbieder parkeert u, en maakt u vervolgens gebruik van het openbaar vervoer. Het terrein is 24/7 geopend en is te bereiken vanaf de A4.
Na het parkeren van uw auto loopt u naar de bushalte Amsterdam, Anderlechtlaan. Deze halte vindt u op 7 minuten loopafstand. Vanaf hier kunt u verschillende buslijnen gebruiken. Voor de exacte bustijden kunt u gebruik maken van 9292. Wanneer u gebruik wilt maken van de parkeerservice buiten de bustijden, dan regelt de aanbieder een taxi. De kosten van de transfer zitten inbegrepen in de prijs. Ook op uw terugreis naar de auto kunt u gebruik maken van de busdienst, of een taxi wanneer de bus niet rijdt.
Het terrein is afgesloten met slagbomen en is volledig omheind en verhard. Daarnaast zijn er bewakingscamera’s en verlichting aanwezig. Er is geen maximale doorrijhoogte en u kunt uw autosleutel met u meenemen op reis.
Adres
Oude Haagseweg 20,
1066 BW,
Amsterdam
Bewaakt parkeren: | Ja |
Maximale doorrijhoogte: | Geen |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 7.9!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 7.9 |
Prijs/kwaliteit | 8.3 |
Klantenservice | 7.4 |
Totaal | 7.9 |
Eerste en laatste keer. De tickets voor de bus werken niet,dus zelf maar betaald en als je vraagt om teruggave,dan ligt het aan jezelf, wordt je in gebrekkig Nederlands medegedeeld.(Na een tijdje wachten, want op het moment zelf is men onbereikbaar). Al met al een gevalletje "goedkoop is duurkoop".
Ik zal geen gebruik meer maken van deze service. De app met de linken voor de bus werkte niet dus heb ik de bus reis voor 2 personen zelf moeten betalen. Toen ik terug kwam van mijn reis werkte de bus linken wel maar de link met de taxi overeenkomst was verdwenen, en deze moesten we nu juist hebben. Slechte werking dus nooit meer.
Slecht, slagboom ging zowel naar binnen als naar buiten niet open via de app. Voordat we terug kwamen mail gestuurd via adres op website, email adres niet bereikbaar. Tevens geen klantenservice in het weekend. Kwamen eerder aan op Schiphol maar taxi kom niet eerder komen, geen enkele flexibiliteit. Moesten uber nemen. Nooit weer
De slechtste parking ervaring ooit!!! We maken al jaren gebruik van diverse parkeeraanbieders en altijd overwegend positieve ervaring, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.... na boeken bij MobiHub moet je een app downloaden waar dan de vouchers voor de transfer staan en je de slagboom van de parkeerplek zou moete kunnen openen. De app werkte echter niet! De tijden die je opgeeft blijken ook harde tijdstippen, als je 5 min eerder ben werkt de voucher niet. Bij de terugreis moesten we met openbaar vervoer, maar ook daar werkte de app niet en kregen we geen QR codes. Na bellen van Klantenservice kregen we iemand die ons niet kon helpen en dat we zelf maar moesten uitzoeken hoe we op de parkeerplaats zouden komen, hij verbrak de verbinding. Na terugbellen (met twee verschillende telefoons) nam hij niet meer op en hebben we maar zelf een taxi gepakt om naar de auto te komen. Daar aangekomen was onze gehele reservering uit de app verdwenen. Gelukkig dat het hotel er ons uitliet zonder nog eens extra 200 euro te laten betalen, want anders hadden we echt een probleem (een app die niet werkt en een Klantenservice die niet helpt). Bijzonder onprettige ervaring, kan ik niemand aanraden!!