Eenvoudig uw auto laten parkeren bij Schiphol doet u via Fast Shuttle Parking Valet. Deze parkeeraanbieder biedt Valet Parking aan. In plaats van zelf te parkeren op Schiphol Airport rijdt u op de dag van uw vlucht direct naar de vertrekgate. Daar geeft u uw auto af aan een medewerker van Fast Shuttle Parking Valet. U wandelt vervolgens op uw gemak naar de vertrekhal terwijl de medewerker uw auto parkeert op de voor u gereserveerde parkeerplaats. Voor uw terugreis wordt uw auto op de afgesproken tijd teruggereden naar de luchthaven, zodat u uw reis naar huis probleemloos kunt vervolgen. De parkeeraanbieder is 24/7 open waardoor u altijd gebruik kunt van valet parking bij Schiphol.
Bij Fast Shuttle Parking Valet is uw voertuig beveiligd door middel van videobewaking en buitenverlichting. Bovendien is de parkeerplaats verhard en volledig omheind. Grotere voertuigen en motoren kunnen worden geparkeerd tegen een kleine meerprijs. Er gelden geen hoogterestricties waaraan uw voertuig moet voldoen.
Adres
Vertrekpassage Schiphol,
1118 CP,
Amsterdam
Ja | |
Geen |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.6!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 8.8 |
Prijs/kwaliteit | 8.4 |
Klantenservice | 8.5 |
Totaal | 8.6 |
punt 1 had ik een verkeerd adres gekregen, een grote parkeer terrein. Gelukkig was daar iemand die me de weg kon wijzen. ik moest mij nl. melden bij vertrekhal 3 melden. Verder is het heel vervelend dat de boordcomputer helemaal vanslag is. Ik moet hier mee naar de garage, ik weet niet wat het gaat kosten maar dan stuur ik de rekening nog. Vertel de chaufeurs dat ze met hun handjes van dat spul af moeten blijven, lever een auto af zoals hij gebracht is.
We hadden met twee wagens geboekt, half uur van tevoren gebeld, iemand aan de lijn gehad, parking was vol dus we kunnen jullie wagens niet ophalen, dat was het dan. Zogezegd hadden we een mail gekregen, niks van waar. Maar wel twee maal 102 euro hebben jullie ontvangen. Geen oplossing voor wagens, dus oplossing moeten zoeken, terug betalen, stress om vliegtuig te moeten halen. Fijn begin van vakantie! Dus eis het geld terug!!! Dus jullie kunnen beter geen beoordeling vragen. Ik wens dan ook gecontacteerd te worden hierover, 0032496923556 asap! Want bereikbaarheid bij jullie, bellen gaat niet, mailen geen reactie (heb gemaild ivm hoogte van voertuig van tevoren)
zie mijn eerdere reactie en we zullen zeker niet meer bij jullie boeken, tenzij een goede compensatie en terugbetaling
Zeer slechte klantenservice bij problemen meer dan week moeten wachten op antwoord, zowel mail als whatsapp niet eerder bereikbaar telefonisch kan je ze niet bereiken Echt niet tevreden hierover