Gaat u op reis en wilt u parkeren bij Schiphol? Dan kunt u gebruik maken van Comfort Parking Valet Schiphol. Bij deze aanbieder maakt u gebruik van Valet Parking. U rijdt zelf uw auto naar het vliegveld en parkeert tussen de vertrekhallen 2 en 3. Daar wordt de auto van u overgenomen en zal de medewerker uw auto parkeren. Door valet parking bij Schiphol hoeft u niet zelf op zoek naar een parkeerplaats.
U kunt kiezen of u uw auto laat parkeren in een overdekte parkeergarage of op een onoverdekt parkeerterrein. Beide opties zijn verhard, verlicht en volledig omheind. Voor overdekt parkeren geldt een maximale doorrijhoogte van 2,50m. Voor het onoverdekt parkeren geldt geen maximale doorrijhoogte. Er zijn gehandicaptenparkeerplaatsen aanwezig. Om uw auto veilig te houden wordt alles in de gaten gehouden door personeel en bewakingscamera's. In uw afwezigheid kunt u gebruik maken van extra's, zoals het laten wassen en het elektrisch opladen van uw auto. Deze extra's regelt u ter plaatse. U kunt 24/7 gebruik maken van de services van Comfort Parking Valet Schiphol. Als u zelf uw auto op het parkeerterrein wilt parkeren, dan kunt u ook gebruik maken van de shuttle parking van Comfort Parking.
Adres
Vertrekpassage Schiphol,
1118 CP,
Schiphol
Bewaakt parkeren: | Ja |
Elektrische oplaadpunten: | Ja |
Invalidenparkeerplaatsen: | Ja |
Maximale doorrijhoogte: | 2,50 |
Maximale doorrijhoogte: | Geen |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.4!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 8.7 |
Prijs/kwaliteit | 8.0 |
Klantenservice | 8.5 |
Totaal | 8.4 |
Prima service, vriendelijke en accurate service
Vooraf mail ontvangen met alle informatie; daarmee zou alles vlotjes moeten kunnen verlopen. In de praktijk viel dat erg tegen: Bij afgifte auto (precies op afgesproken tijdstip) werd gevraagd of we nog wilden wachten omdat de chauffeur er nog niet was. Bij aankomst hebben we 45 minuten moeten wachten tot de auto er weer was. Geen mogelijkheid om contact op te nemen en geen info van de Valet service dat er vertraging is. Ook vreemd dat in de mailbevestiging staat dat je meteen moet bellen bij aankomst. Als je belt krijg je bericht dat je pas moet bellen als je alle bagage in je bezit hebt. Tegenstrijdig dus. Kortom niet tevreden
Ik mocht niet binnen omdat mijn code dat ik kreeg met email niet overeenkwam met die van hun systeem
Top, stonden ons op Schiphol al op te wachten en bij terugkomst waren ze er ook snel. Ideaal