Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Is mijn reservering goed gegaan?

Nadat u heeft gereserveerd, wordt uw reservering opgeslagen in ons systeem. U krijgt hiervan een reserveringsbevestiging per mail. Wij zetten automatisch uw reservering door naar de parkeeraanbieder. Bij het reserveren raden wij aan om een gratis account aan te maken. Als u binnen 24 uur geen bevestigingsmail heeft ontvangen in uw mail- of spambox, dan kunt namelijk dan inloggen op ParkCare. In uw account ziet u alle gegevens staan. Als u niet kunt inloggen of geen account aangemaakt heeft, neem dan contact op. Het beste kunt u een e-mail sturen met uw gegevens. Gebeurt dit op de dag van het parkeren zelf? Neem dan eerst contact op met de parkeeraanbieder.

Terug naar overzicht Alles in categorie Reserveren

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe