Beoordelingen Mobihub | P+R Rotterdam Airport
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Regina Wiericx
28-05-2023
Zeer fijne ervaring. Goed geholpen door medewerker toen bleek dat ikzelf een fout had gemaakt. Goedkope oplossing voor parkeren. Taxi naar vliegveld is 5 min. Lopen klein half uurtje.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
9.2 |
mc cleton
28-05-2023
Totaal drama,als de opgegeven tijd maar 5 minuten afwijkt,verdwijnt alles van de app… dat betekent 2 maal geen geldig bus kaartje en als je terug komt gaat de slagboom niet meer open… Bellen bellen maar mevrouw achter de telefoon kan daar niks aan doen.. wat is dan de enige “ oplossing”? Kaartje kopen van 122,-!!! Je spreekt de beheerder via de intercom maar die zegt; “ niet mijn probleem” … Werkelijk een waardeloze organisatie en ga hier noooooit geen gebruik meer van maken!!!
Afstand tot vliegveld |
2.5 |
Prijs/kwaliteit |
2.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
2.5 |
Karin Blox
23-05-2023
Heenweg ging alles prima, slagboom opende automatisch bij aankomst, en ondanks dat ik geen voucher/QR code voor de bus naar Rotterdam airport, in de Mobian app kon vinden, was de buschauffeur erg vriendelijk en konden we doorlopen. Terug was een ramp. De buschauffeur had geen begrip voor de missende QR-code en moesten we dus per persoon €4.50 betalen voor een kaartje (en dat voor 3 haltes). Omdat ons vliegtuig vertraging had was echt net (15 minuten) de uitrijtijd verstreken, een leer voor de volgende keer (want qua kosten maakt het niet uit of ik einde van de dag had aangegeven of een indicatietijd van uitrijden). In de app waren de reserveringen verdwenen dus ook daarmee konden we slagboom niet openen. De alarmcentrale (via intercom bij slagboom) kon helaas niets voor ons doen. Vervolgens het noodnummer van Mobian gebeld, vriendelijke man, na een gesprek van een half uur waarin wij voortdurend andere auto's ophielden voor een dichte slagboom, kon hij ons niet verder helpen, en adviseerde ons om de auto te laten staan en met openbaar vervoer naar huis te gaan (Rotterdam naar Eindhoven). Echt wat een schandalige service. ik kan niet begrijpen dat hiervoor geen afspraken zijn met de alarmcentrale bij de slagboom, of dat zij zelf niet op afstand de slagboom kunnen openen, of desnoods een nieuwe reservering maken (had ook nog willen betalen...geen probleem) maar doodleuk de mededeling dat we het zelf maar moesten uitzoeken hoe we onze auto van het terrein afkregen. NOOIT meer via deze aanbieder een parkeerplek voor mij....waardeloze service!!!
Afstand tot vliegveld |
5 |
Prijs/kwaliteit |
2.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
3.3 |
Mir Rasooli
20-05-2023
Slechte ervaring bij het gebruik van MOBIAN-App voor openbare vervoer tussen parkeerplaats en vliegveld.
Bij vertrek geen QR code beschikbaar voor RET-bus.
Bij aankomst wederom geen QR code beschikbaar.
Bij het verlaten van parkeerplaats slagboom ging niet open, geen kenteken herkenning zoals beschreven en met MOBIAN app werkte ook niet. Na 15 minuten aan de hulplijn ging eindelijk de slagboom parkeerplaats open.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
5.8 |
Mhamed Allali
20-05-2023
Ik lees allereerst shuttle en denk je dat er een busje je weg brengt, maar je moet uiteindelijk lopen naar het OV. Dit is geen ramp, maar als de slagboom niet opengaat en vervolgens een kaartje accepteert omdat je haast hebt blijkt bij terugkeer dat de slagboom ook niet opengaat zoals is omschreven. Tijdens aankomst heb netjes een mail gestuurd, dat er iets fout is gegaan en dat de slagboom niet open ging, kunnen jullie dit oplossen en vervolgens geen reactie op mijn mail. Ik heb hierdoor dat kaartje moeten betalen van €95 voor 5 dagen, anders kon ik niet wegrijden. Goedkoop is duurkoop ervaar ik weer en helaas niemand telefonisch te bereiken. Nooit meer!!!
Afstand tot vliegveld |
2.5 |
Prijs/kwaliteit |
2.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
2.5 |
Linda Cok
14-05-2023
QR code van bus werkte niet omdat ik half uur eerder was met het vliegtuig, slagboom ging op de terugweg niet open. Klantenservice chat reageerde super laat. Ik ben echt heel erg ontevreden en boos
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
2.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
4.2 |
Gebruik 2 vingers om te scrollen