Beoordelingen SchippersStop Eindhoven
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Arja Schep
27-03-2023
Aanrader! Super geregeld, ging heel vlot allemaal
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
9.2 |
Marcel Van Zon
27-03-2023
Goede locatie om de auto te parkeren, vooral is het fijn dat dit online gedaan kan worden.
Aan het einde van de vakantie verliep ook alles zeer soepel, de shuttlebus was er vlot, al met al na te zijn geland, binnen een half uur bij de auto.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
9.2 |
Alex Van Overbeek
26-03-2023
Niet duur. Werkt overzichtelijk en duidelijk.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Joke Overvest
26-03-2023
Verliep allemaal heel snel!!
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
bo liekens
25-03-2023
Super handige parkeerplaats.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
9.2 |
Gerard Veenstra
25-03-2023
Prima service, vriendelijk personeel, korte wachttijd, goede prijs, alleen mag de inrichting van de shuttlewachtruimte wel wat vriendelijker.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
9.2 |
Jan Raaben
24-03-2023
Moesten wat lang wachten na ons telefoontje
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Sandra Hindriks
23-03-2023
Zeer professioneel
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
9.2 |
Reinier Romkes
22-03-2023
Gewoon een goede service voor een goede prijs. Er was iets misgegaan in een verandering van de boeking en dat werd in no time opgelost.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Andrzej Broszkowski
20-03-2023
Vriendlijk personeel . Heel professionaal
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Bart Mutsaers
20-03-2023
Alles goed duidelijk aangegeven en mocht je een vraag hebben is er altijd iemand die helpt.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
9.2 |
Ron Oostveen
20-03-2023
Heel aardige mensen erg behulpzaam en nog een leuk extraatje banden profiel meting ik zeg doen.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Saleem Bachara
18-03-2023
Hieronder vindt u de Nederlandse tekst na de Engelse tekst:
I think from my only experience with you that I will not deal with you anymore.
I made an error on the reservation date, and when I decided to correct the error, no one responded to me correctly, neither the site nor the person in charge of the chat within the site.
I tried to fix the reservation date through the mobile application, and I thought it was over, but unfortunately, when I reached the center where I will hand over my car, I did not find my corrected reservation date on the system, and the treatment was unfriendly and unprofessional.
The responsible employee claimed that the system error had been fixed, but I was surprised after a week when I returned to collect my car that there was no one in the center except the driver who was busy bringing travelers from the airport and that my car was difficult to search for and he could not find it.
After waiting an hour in the cold, the driver found the car key and its location, handed me the car in a dark and dirty place, then disappeared to go back to work.
This is a very bad experience and I am in the process of filing a legal complaint because I noticed that a number of other customers had problems when they came to collect their cars.
----------------------------
Ik denk op basis van mijn enige ervaring met u dat ik niet meer met u te maken zal hebben.
Ik heb een fout gemaakt op de reserveringsdatum en toen ik besloot de fout te corrigeren, reageerde niemand correct op mij, noch de site, noch de persoon die verantwoordelijk is voor de chat binnen de site.
Ik heb geprobeerd de reserveringsdatum vast te leggen via de mobiele applicatie en ik dacht dat het voorbij was, maar helaas, toen ik het centrum bereikte waar ik mijn auto zal overhandigen, vond ik mijn gecorrigeerde reserveringsdatum niet in het systeem en de behandeling was onvriendelijk en onprofessioneel.
De verantwoordelijke medewerker beweerde dat de systeemfout was verholpen, maar ik was verrast toen ik na een week terugkwam om mijn auto op te halen dat er niemand in het centrum was behalve de chauffeur die bezig was reizigers van het vliegveld te brengen en dat mijn auto was moeilijk te zoeken en hij kon het niet vinden.
Na een uur in de kou te hebben gewacht, vond de chauffeur de autosleutel en de locatie, overhandigde me de auto op een donkere en vuile plek en verdween toen om weer aan het werk te gaan.
Dit is een zeer slechte ervaring en ik ben bezig met het indienen van een juridische klacht omdat ik merkte dat een aantal andere klanten problemen hadden toen ze hun auto kwamen ophalen.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
5.8 |
Natasia Hager
17-03-2023
Vandaag hebben wij meer dan een half uur moeten wachten voordat er uiteindelijk een shuttle arriveerde om ons naar onze auto te brengen. Toen wij eenmaal op het parkeerterrein aankwamen, vertrok de chauffeur direct en toen wij bij de check out desk aankwamen om onze sleutel op te halen was daar niemand en hebben wij ook daar een half uur moeten wachten voordat er uiteindelijk iemand verscheen na een lange tijd roepen. Ook de klantenservice was telefonisch niet bereikbaar. Toen er uiteindelijk na lange tijd wachten een medewerkster aankwam lopen, overigens was zij erg arrogant, werd onze sleutel teruggegeven zonder enige excuses van de medewerkster. Kortom, een grote groep geirriteerde groep mensen die lang hebben moeten wachten door slechte service.
Afstand tot vliegveld |
5 |
Prijs/kwaliteit |
2.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
3.3 |
Rob Bello
17-03-2023
Vriendelijke mensen, goed georganiseerd.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Gebruik 2 vingers om te scrollen