Gaat u op reis en wilt u parkeren bij Charleroi Airport? Parkeer dan uw auto bij Aeropark. Bij deze aanbieder maakt u gebruik van shuttle parkeren. Nadat u heeft geparkeerd op het terrein wordt u met de pendelbus naar de luchthaven gebracht. Dit duurt 4 minuten. De parkeeraanbieder ligt ten noorden van de luchthaven en is eenvoudig te bereiken vanaf de E42 en de N5. Shuttle parkeren bij Charleroi Airport is vaak de goedkoopste parkeeroptie.
Het terrein van Aeropark is volledig omheind, verlicht en voorzien van camerabewaking. Daarnaast zijn er extra faciliteiten aanwezig, zoals toiletten en een autowasservice. U hoeft geen rekening te houden met een maximale doorrijhoogte en u kunt uw autosleutel behouden. De service is dagelijks te gebruiken tussen 4:00 tot 0:00. Liever uw auto laten parkeren? Bekijk dan eens valet parking bij Aeropark.
Adres
29T Avenue Jean Mermoz,
6041 Gosselies,
Gosselies
Ja | |
Geen |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 7.8!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 8.6 |
Prijs/kwaliteit | 7.9 |
Klantenservice | 7.1 |
Totaal | 7.8 |
Helaas zeer moeilijke communicatie! :)
Aeropark was niet beschikbaar op het opgegeven adres en dit is niet de eerste keer.Bij aankomst toch 15 min moeten wachten samen met andere voertuigen.
when I arrived on the adress mentionned in the confirmation mail i was in front of a closed gate with no other indication then a phone number. 2 girls that were waiting inside for a bus told me i had to go to another carpark but there was no adress indicated. when i dialed the phone number they picked up directly but explaining where I had to go was also difficult and once i got there there was no indication what so ever to find the other parking so in total I think i lost nearly 1 hour befor getting into the airport
Wij hebben een 'nooit meer terug' ervaring gehad op verschillende vlakken... 1) Het opgegeven adres van de parkeerplaats was niet de feitelijke parkeerplaats. Bij aankomst op het opgegeven adres was de poort van de parking gesloten en kon je op de rijbaan blijven staan - onveilige situatie. Na een tijdje kwam er wel een busje aan die ons op sleeptouw nam naar een andere "grotere" parking. 2) Bij het inchecken op de parking (om in het busje te mogen instappen) werd ons gevraagd om een extra toeslag van 2€ per persoon (10€ dus in ons geval) te betalen (zogezegd luchthaventaks...) voordat we in het busje mochten stappen. Deze "luchthaventaks" wordt NIET gemeld bij de online-reservering. Bij het inchecken kregen we ook een kaartje toegestopt met "extra" voorwaarden - die ook niet werden opgegeven bij het online reserveren van de parkeerplaats. (verrassing nummer 2 dus). 3) Bij het terugkomen van onze reis had onze vlucht een uur vertraging waardoor we ... na middernacht op het ophaalpunt stonden voor het busje dat ons terug naar de parking zou vervoeren. Blijkt dat we - na middernacht - opnieuw een toeslag mochten betalen van 10€ alvorens we in het busje mochten dat ons terug naar onze auto zou brengen. Conclusie - ipv het opgegeven bedrag bij de online bestelling, waren we 34% extra centen kwijt. Niet weinig. Dit maakt voor ons dat we AEORPARK bij niemand zullen adviseren en er in de toekomst ook geen gebruik meer van zullen maken. Heel jammer dat je als toerist - die rekent op het nodige professionalisme van dergelijke organisatie en ook VOLLEDIGE duidelijkheid zou moeten scheppen naar een klant toe - niet op een correcte manier wordt geinformeerd bij het online boeken.