Ervaar ontspannen en veilig parkeren op Düsseldorf Airport met de parkeerservice van Weltparking. Het parkeerterrein bevindt zich ten noorden van de luchthaven en is goed te bereiken via de A52. U kunt zowel overdekt als onoverdekt parkeren. Beide opties hebben geen maximale doorrijhoogte. Het terrein is afgesloten voor onbevoegden en staat continu onder cameratoezicht. Er zijn toiletten aanwezig op de parkeerlocatie. Het bedrijf is dagelijks geopend van 03:00 tot middernacht.
Bij Weltparking maakt u gebruik van shuttle parking bij Düsseldorf Airport. U rijdt dus eerst naar de parkeerlocatie waar u parkeert. Hierna zal de parkeeraanbieder u per shuttlebus het laatste stukje naar de luchthaven brengen. Deze rit kost slechts 6 minuten. Bij terugkomst wordt u ook van de luchthaven terug naar het parkeerterrein gebracht.
Adres
Sohlstättenstraße 58,
40880,
Ratingen
Ja | |
Geen | |
350+ |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 7.7!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 8.6 |
Prijs/kwaliteit | 7.8 |
Klantenservice | 6.9 |
Totaal | 7.7 |
It's not far from the airport. Going to the airport went oke. Coming back was awful. I called on whatsapp and sent multiple messages with foto's of my location to ask if I was in the right spot. My calls where declined. Later I called again on normal phone and they told me i lied and I did sent them. I was called back by a DIFFERENT number and that number they used for whatsapp. Than they started yelling at me on the phone that it was my mistake and I did not wait 1.5 houre at the airport. It was all my fault according to them. They keep hanging up on me when I ask where they are and what the location is. They wanted to let me there. The phone number they use and where I had to sent a photo of my location is not in any contact info. Not the bevestiging not the mail. And there number has the company name on there whatsapp so as a cliënt you could not know they use 2 numbers for different things. No compensation or sorry whatsoever
Snel, vriendelijk en op tijd! Alles is goedgegaan.
Matig. Duidelijker vooraf melden dat je per persoon in de shuttlebus 10 euro betaalt, dus dat je beter de meeste reizigers eerst op het vliegveld afzet en dan 1 of 2 (is inclusief de prijs) naar de parking laat gaan. Parking is overigens een klein terrein bij een garage. Niet overdekt en alle auto's best strak naast elkaar geparkeerd. En de communicatie via telefoon is in slecht Duits. Moeilijk te verstaan voor Nederlanders, die wel Duits spreken en schrijven.
Tevreden