Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig
Telefoon in de Hand

Voortaan nog makkelijker contact via Chat en Whats-app

Bij ParkCare vinden we het belangrijk om onze site zo duidelijk mogelijk voor u te maken. Het kan echter weleens voorkomen dat er zich onduidelijkheden, vragen of opmerkingen voordoen. In dergelijke gevallen kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Het was al mogelijk om met ons contact op te nemen door te bellen of door een email te sturen, maar vanaf nu zijn er twee nieuwe mogelijkheden bijgekomen. U kunt ons nu namelijk ook bereiken via Whatsapp en via onze chatservice. Dit maakt het nog makkelijker om ons te bereiken. 

Bij vragen, stuur een Whats-app of Chat met onsWij laten u graag de keuze hoe u ons wil bereiken. Waar de een liever belt, vindt een ander het fijner om te bellen. We gaan bij ParkCare natuurlijk ook met de tijd mee en daarom kunt u ons nu ook een Whats-app bericht sturen. Dit kan handig zijn als u niet direct kunt bellen, maar wel snel een vraag wil stellen of een opmerking wil plaatsen. Ook krijgt u dan een reactie terug op uw smartphone, wat voor sommige mensen prettiger is dan op een computer of laptop. De chat is dan weer heel geschikt voor mensen die wel een computer of laptop bij de hand hebben en ook snel contact willen maken. Via de Live Chat voert u uw gegevens in en krijgt u zo snel mogelijk een reactie. Al deze mogelijkheden willen we u bieden om zo snel en gemakkelijk mogelijk uw parkeerplaats te blijven vinden via ParkCare. Als u dus ergens een vraag of opmerking over heeft, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen via een van deze middelen.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe