Deze parkeeraanbieder kan op dit moment niet worden geboekt

Klik hier om de beschikbare parkeeraanbieders te vergelijken »

Bij GoodParking Schiphol betaalt u niet voor services die u niet nodig hebt. U betaalt een zeer laag tarief voor het parkeren en de standaard Valet service. U kunt hier extraatjes aan toevoegen waar u waarde aan hecht. Hebt u hier geen behoefte aan? Dan betaalt u hier ook niet voor. Hierdoor kunt u het parkeren dus zo goedkoop maken als u zelf wilt. Lees hier alles over deze en andere parkeervormen die ParkCare aanbiedt.

Overdekt parkeren mogelijk bij GoodParking

De parkeeraanbieder GoodParking biedt standaard een Valet service aan. Een half uur voordat u op Schiphol arriveert, geeft u dit door de parkeeraanbieder. Zo weet u zeker dat uw chauffeur op tijd voor u klaar staat. Uw vluchtnummers geeft u door aan GoodParking. Vervolgens houden de medewerkers in de gaten houden wanneer u precies landt, om u optimaal van dienst te kunnen zijn. De eerste zeven dagen parkeert u tegen een vast tarief. Per dag betaalt u dus het minst wanneer uw auto zeven dagen staat. Hierna betaalt u voor elke dag extra een laag dagtarief. Bij GoodParking kunt u maximaal 21 dagen achter elkaar parkeren. Overdekt parkeren is natuurlijk mogelijk. Hiervoor wordt eenmalig voor de gehele parkeerperiode een toeslag berekend. Met een opgeladen elektrische auto weg rijden is ook mogelijk bij deze parkeeraanbieder. Ook hiervoor betaalt u een kleine toeslag bovenop het gekozen parkeerarrangement.

Keuze uit diverse waspakketten

De wasservice van Goodparking bestaat uit zes verschillende pakketten, afhankelijk van hoe grondig u uw auto wilt laten reinigen terwijl u op reis bent. Dit is uiteraard een aanvullende service voor wie dit handig vindt. Het is dan ook niet verplicht om een aanvullende service af te nemen. Bij ParkCare kunt u direct het gewenste arrangement boeken. Betalen doet u natuurlijk veilig en eenvoudig online met onder andere creditcard, Mastercard en iDEAL.

Voordelen

24/7 geopend
Wasservice mogelijk
Overdekt parkeren mogelijk
Oplaadpunten elektrische auto aanwezig

Nadelen

Sleutels niet zelf houden
Vooraf reserveren noodzakelijk

Betaalmethodes

Bancontact
Contant
Creditcard
Giropay
iDeal
Paypal
Debitcard
SofortBank

Mogelijkheden

Overdekt
Valet Parking ?
Sleutels behouden  

Afstand tot Schiphol

0 Minuten
Shuttlebus
  • Overdekte parkeerterrein Good Parking
  • Toegangshek parkeerterrein Good Parking
  • Buitenterrein Good Parking

Locatie parkeerterrein

Evert van de Beekstraat 202
Schiphol

Parkcare.nl krijgt een
4.3 van de 5 gebaseerd op
1001 reviews.
Twitter

Facebook

Klantenservice: 088 57 00 190
(Ma t/m vr | 9:00 - 13:00)

Whatsapp service: +31(0)6 4508 1173
(Ma t/m vr | 9:00 - 17:00)

Email: contact@parkcare.nl

© 2017 ParkCare